Gladjenta :) Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Igår var jeg så sliten og ødelagt i kroppen at jeg kan ikke beskrive det! Bekkenet var helt ødelagt, kom meg nesten ikke noen steder- og generelt hadde jeg masse vann i kroppen og kynnere. Lillemor i magen var så ENORMT aktiv hele dagen, nesten så jeg ble kvalm av alle bevegelsene (høres grusomt ut men det var virkelig ubehagelig!)- i tillegg til nedpresset og stikningene.. Hadde besøk også, så måtte jo (tidligere på dagen) støvsuge huset og vaske litt og rydde åh...teit vettu! Så når kvelden kom og besøket var dratt måtte jeg bare krype tilkøys, litt over halv elleve tenker jeg. Helt knust! Jeg våkna klokken halv elleve (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) imorges...jeg som IKKE får sove ordentlig om natta til vanlig. Gruet meg til å stå opp, redd for at bekkenet skulle være like vondt som dagen før, men neiiiiiida ))) Jenta sto opp og kjente omtrent ingenting! =)))) -er i stooorform, sola skinner og jeg er så lykkelig som aldri før !!! Skjønner ikke at det skal gå an å ha to så vidt forskjellige dager jeg altså! Men heldigvis gjør det visst det... Idag har jeg så lyst å gå tur i finværet, handle, vaske klær osv..men jeg har rett og slett tvunget megselv til sofasitting!! Er helt uaktuelt å skulle ha en til kveld som igår Så huset må styre segselv idag- jeg skal sitte her en stund til før jeg kaaaanskje tømmer oppvaskmaskinen og henger opp LITT klær HEehe.. Håper og ønsker dere andre en like finfin dag som jeg har idag )))) Bare MÅTTE dele denne deilige dagen med dere.. Stoooooor lykkelig klem fra meg <3
W29 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 jeg har hatt masse energi en stund og vasket ned hele leiligheten, tak vegger og alt, pluss vasket opp alt av babyklær og satt på plass og liksom fått alt iorden for at den lille skal komme. Slimproppen gikk for et par dager siden så har fått beskjed om å ta alt med ro siden det er 5 uker til termin. men tenkte det er null problem nå for alt er klart. sto opp og skulle kose meg med en kopp kaffe og frokost, og begynner å se meg rundt her... ALT er dekt av sot, har tydeligvis hatt feier på besøk uten å ha fått beskjed om at han skulle komme, og trekken på ovnen sto åpen... tak,vegger,møbler,klær, ALT er dekt av sot!!!! sitter bare i avmakt og fortvilelse og aner ikke hva jeg skal gjøre.
Gladjenta :) Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Nei fy søren for en syk nedtur!!!!!!!! Vet du hva jeg hadde gjort? Jeg hadde ringt dem og rett og slett bestilt vaskebyrå til å ordne opp etter dem på DERES regning!! Det der er rett og slett så ufint som man får det!!!!!!!!! Og jeg som har en så fin dag, fikk helt vondt i meg nå for deg!! ( Komme å hjelpe til?? ) God varm klem- selv om den kanksje ikke hjelper så mye nå...
W29 Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 er jo huseier som ikke har varslet meg, så jeg spurte om han hadde forslag til hvordan jeg skulle få det rent og da sa han jeg måtte vaske sånn som alle andre måtte gjort og så gikk han... ikke har jeg noen jeg kan spørre om hjelp heller, er enslig og bor alene, og alle er jo opptatt med seg og sitt, så får bare vaske litt etter litt, men må si jeg er grusomt fortvilet nå ja. En klem hjelper alltid det takk takk
Gladjenta :) Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Følsom og forståelsesfull type... Skulle tatt alle hormoner i bruk og bedt han ha seg inn til deg og VASKE!!!!!!!!!!! Med ikke fullt så pent språkbruk vel og merke hihi... Men har han virkelig lov til dette? Han har jo en viss opplysningsplikt til deg om du bor i sokkel hos han og du har ovn der inne?!!!! EN KLEM TIL!!!!
W29 Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 jeg leier et helt hus, men huseier er nærmeste nabo og han gir fullstendig blanke for å si det slik. må sjekke med forsikringa i morgen om det er mulig å få dekt å leie inn noen til nedvask... han er ansvarlig og er pliktig til å si fra ja... håper bare jeg får ren klærne til lillegutt og at han ikke kommer før tiden som det kan se ut til. får håpe det ordner seg:) takk for omtanke og klemmer og at du har hatt en dag som har vært like flott som den startet
Gladjenta :) Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2010 Tror du han kommer tidligere altså? Hvorfor det?... Ja sjekk med forsikringa, helt genialt! Sikkert lurere enn å kjefte, hehe...hormonella her nå..*kniis* Finnes ikke noe sånn forening for deg som leier...? Huseiernes landsforbund, bare for deg som leier eller noe i den retning.. Må da gå an å snakke med noen iallefall om ikke huseier har fonuft! Kjenner jeg blir max provosert...arghhh! Håper også det ordner seg for deg, så fort som mulig, stå på krava
W29 Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 jeg er i uke 34+5 nå og slimproppen gikk for to dager siden og har hatt sterke mensensmerter i en uke og har kynnere tett som hagl på kveldstid, så jm tviler på at jeg går tiden ut. håper bare han holder seg inne i MINST to uker til. ja jeg blir maks provosert av huseier her selv, men har gitt dem opp fpr lenge siden så må sjekke me forsikring og sånt, så håper det ordner seg og jeg slipper vaske alt selv. Ikke bare bare å sitte alene med alt i utgangspunktet og var sååå letta og glad over at alt var ferdig nedvasket, alt til baby sto klart, klær var vasket og møysommelig brettet og plassert i stellekommoden. står opp og ALT dekt av sot, måtte felle noen tårer da ja... men det pleier å ordne seg for snille jenter sier dem, så da får jeg vel se i morgen hvor snill jeg har vært når jeg ringer forsikringsfolka,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå