WPW Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Vi har ikke kommet så langt enda, men er nysgjerrig på hvilke navn som surrer rundt i hodene deres:)
lille-venn-sept2010 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Tenker på Johannes hvis gutt, men jente.... då veit eg ikkje....
lilletjukka ;o) Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Mathilde eller Sebastian - sjeldent jeg er så sikker på noe, men jeg føler at det er helt riktig
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Ronja, Nora, Oliver eller Jesper
Tulle06ogPrins10 Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Tenker på Sebastian, Didrik, eller Filip. Jente Mathilde, Oda Sofie, Caroline, men er ikke sikker
Sannellerslik? Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 viss jente - Maria:) men gutt... hmmm... aner ikke! men har tenkt litt på: Kristoffer, Mathias, Oliver, magnus, Even, Elias, Tobias, Jonas. sikkert flere også som jeg ikke kommer på...;-)
*Nøtta* Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Åjadda.... for leeeengst! Hihi! Gutt: Elliot, Emmet,Otto Jente: Tiril,Oline(etter to stk oldemødre) Men det gjenstår jo selfølgelig å se hvem som titter ut.
frøkenlinn Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 hvis jente så skal hun hete Lykke. hvis gutt, (som vi og regner med det er da vi har 2 gutter fra før..hihi) nei da vet jeg ikke. men det blir moro å tenke det ut. Kanskje Julian? We will see
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 blir det jente skal hun hete Sara Emilie eller Emma .Eller angelica gutt: Hmm Lucas , leon , oliver. vanskelig med navn .. :/
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Jente så tenker jeg på Amelia,Ada,Sofia.. Gutt har jeg ikke anelse...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Navn er gøy, så har alltid en liten liste liggende klar oppi hodet mitt;) Gutt: Håkon Birk Trym Frikk Jente Hennie Nora Vilde Hedda Elise
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 Hvis det blir jente: Martine Hvis det blir gutt: Adrian eller Jonas
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #13 Skrevet 18. februar 2010 Har tenkt på navn men kommer ikke til å bestemme oss helt før den lille er født... må kjenne litt på personligheten til nurket vårt De navnene vi tenker på hittil er: Gutt: Adrian Michael Nathaniel Ruben Jente: (gjerne dobbelnavn) Ada Christine Pernille Ronja Synne Ylva Jeg syntes de er superfine, men samboer er ikke helt enig... har lyst til å bruke skitten taktikk, kalle den lille det navnet jeg liker best mens den enda er i magen, så han vender seg til det og begynner å bruke det selv Det e bedre enn å ende med et navn som Ida (det er det eneste navnet han har foreslått selv enda) og det navnet kan jeg ikke fordra, sikkert fordi jeg ikke liker en jente som heter det...
GuttemammaTilTo Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 jeg elsker navn!! og tror dette kommer til å bli vanskelig :-) foreløpig er disse navnene i tankegangen: Evita Helene Kamilla Stella Henrik Marius Markus/Marcus Leon working progress dette! guttenavn syns jeg er vanskeligere enn jentenavn, så denne listen er veldig usikker. Leter etter flere navn som kanskje dukker opp etter hvert!
Rosa Mirabella Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Kanskje Amalie hvis det blir jente:)
Sesilia Skrevet 19. februar 2010 #17 Skrevet 19. februar 2010 Det surrer masse navn her - men vi kommer ikke til å betsemme oss før lillevennen kommer ut Synes det er litt vanskelig med navn når de også skal passe til storebrors navn... Tenker litt på navn som Jacob, Isak, Levi og Sarah, Felicia, Cornelia...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå