Solsol Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Vi venter jente nr 3 og alt sto bra til med den lille: Hadde ganske guttefølelse egentlig, men tror jeg hadde blidt veldig overrasket om hun hadde sagt det var en gutt hehe. Hun var helt sikker på jente sa hun. Ble flyttet fra 19 juli til 16 juli:)
Løvinna30 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 åh så gøy Hvilket sykehus var du på? i morgen er det min tur, joho!! gleder meg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer! ul idag hos meg viste gutt!! var helt sikker på jente hihi. Ser ut som om det man føler betyr det motsatte.
Solsol Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Kjempegøy!! Bodø sykehus;) Blir spennende å høre imorgen fra deg;)
M@msen Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer så mye, vi fikk beskjed at vi venetr gutt nr 3, så var egeentlig forberedt på det:) Men koselig med samme kjønn da:)
Solsol Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2010 Takk:) Gratulerer til deg også Ja noen kan kun lage jenter og noen kan kun lage gutter hehe;) Jeg vet hvertfall ikke oppskriften på gutt;) tihi. Har jo masse klær da, å det er jo positivt, men noe nytt blir det uansett;) Jeg sier at om jeg har hatt forskjellige fedre til barna mine har det sikkert klaffet med en gutt haha, men bytter ikke ut samboeren min forde nei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå