Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er i en litt vanskelig situasjon for tiden...Ble skilt for 2,5 år siden..Møtte verdens fineste mann 1 år etter. Nå har vi selvfølgelig begynt å tenke på å flytte sammen, men det er ikke så enkelt- vi har begge delt omsorg for 2 barn hver og bor et lite stykke fra hverandre. Hvordan har dere andre løst dette som har fått dere nye kjærester? Er jo selvfølgelig en mulighet at vi bor fra hverandre til barna blir store(men dette er LENGE til....), men vi ønsker jo mest av alt å starte et liv sammen:) Noen som har noen gode råd eller tips å komme med?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Er i akkurat samme situasjon som du. Har også delt omsorg for hver våre barn her vi bor nå, 1 times kjøring unna hverandre. Hvor langt fra hverandre bor dere? Aner ikke helt hva jeg skal gjøre. Flytter jeg til han og tar med meg begge barna ødelegger jeg jo for faren deres,samme veien motsatt. Ikke går det an at barna er en uke her og en uke derborte heller. Sukk
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Nei, det er virkelig ikke lett dette her Vi bor en halvtimes tid med bil unna hverandre når det er vanlig trafikk, men tar fort en time i rushtiden..Så er ikke så greit å finne ut hva en skal gjøre...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Jeg bor en tre kvarters biltur unna bf nå jeg, det går helt fint det, alltid hatt vanlig samvær for det. Flytter to timers biltur unna om ett år, vet ikke hvordan det blir, men da får vi evt dele på kjøringa eller noe så bf ikke må kjøre tur retur hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå