Gå til innhold

Dårlig dag i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh

Jeg har fått bihulbetennelse, er forkjølet, vondt i hode trøtt og har nesten ikke sovet i natt... Hode dunker og huset trenger røddings.. Frøkna krever meg og jeg har bare lyst til og sove og sove.. Men, på med smilet og hei hvor det går!! He, he..Sliiiiten.. Min kjære er hjemme i fem tiden og da har jeg en time eller to bare til og sove. Men, så må han i møte med jobben kl syv. Det er kundemøte så jeg hadde ikke sanvittighet til og si ja når han sa at han kunne utsette det. Han skulle lage yndlings maten min til meg når han kom hjem og hjelpe meg så godt han kunne. Snufs!

Men, så ligger jo den vakreste jenta og smiler til meg og prater og da klarer jeg ikke annet en og drite i feber, hoste, vonde bihuler og huset som står på hode. Jeg er jo så heldig at jeg får være mamma. Så da er det bare og bite tennene sammen og håpe at antbeotikan kan ta bort bihulbetennelsen i allefall. :o)

Ha en fin frisk dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg på en dag som denne hadde jeg rett og slett tatt med meg barnet i senga, tatt med noen leker, evt. også alt hun trenger til skift, også bare ligget der hele dagen sammen og sovet når hun sover. :)

Skrevet

Uff og uff! Stakkars deg!

Ønsker deg masse god bedring! :o)

Skrevet

Å neeei, så kjedelig da!

Jeg var også syk med kraftig forkjølelse, men bare to dager heldigvis. Sønnen min ble også syk, og hun ble tett.. Trøste og bære, sider jeg bare... Men det gikk jo over, og jeg sov når hun sov, selv om gutten min ble overlatt litt til seg selv da... Men hva kan man gjøre da...?

Sov godt de to timene mannen din er hjemme! Og ta med deg bebisen din oppi senga resten av kvelden, så sovner hun kanskje..? :-)

God bedring!

Skrevet

Takker for gode råd.. Hater og ha feber. Føles ut som om jeg har vatt i hode. Og vil bare sove. Frøkna har blitt syk også så har ei litta frøken som bare vil ligge på fanget til mamman sin og ynker seg.. Uff stakkars liten. Håper dette er det samme som dere haddde hellobaby! Da blir jeg isåfall frisk i morgen. Lov og håpe. Tar turen til legen etterpå. Greit og sjekke at jeg har fått riktig pencelin kur. Har ikke veldig trua på legevakta nemmelig. Har verdens beste fast lege som stiller 100% opp for pasientene sine. Vi er fryktelig heldige som har han. Så snill og får time på dagen uansett.

Så da tar jeg med frøkna vår og ser om vi blir friske snart.

God helg til dere.

Skrevet

Takker for gode råd.. Hater og ha feber. Føles ut som om jeg har vatt i hode. Og vil bare sove. Frøkna har blitt syk også så har ei litta frøken som bare vil ligge på fanget til mamman sin og ynker seg.. Uff stakkars liten. Håper dette er det samme som dere haddde hellobaby! Da blir jeg isåfall frisk i morgen. Lov og håpe. Tar turen til legen etterpå. Greit og sjekke at jeg har fått riktig pencelin kur. Har ikke veldig trua på legevakta nemmelig. Har verdens beste fast lege som stiller 100% opp for pasientene sine. Vi er fryktelig heldige som har han. Så snill og får time på dagen uansett.

Så da tar jeg med frøkna vår og ser om vi blir friske snart.

God helg til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...