Gå til innhold

Hvor høyt prioriterer dere vinterferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange år glemte jeg at vinterferien og høstferien eksisterte, men så fikk jeg barn og ble bevisst på det igjen, hehe...

Vi vil gjerne at ungene skal ha fri i høst- og vinterferien, men er avhengig av besteforeldre og andre hvis ungene skal ha fri de ukene. Hvis vi skal ha ferie sammen er det ikke nok tid i løpet av et år til å dekke opp alle skoleferiene. Sommeren sluker fire-fem uker og da er det ikke mye igjen å ta ut ekstra.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt avhengig av besteforeldre og andre, for å få det til å gå opp. Men jobber turnus og det er jo en fordel. Har ikke lyst til å bruke opp ferien min i vinterferien og høstferien. vil ha mest mulig fri i sommer. Men har en snill morfar som er pensjonist som gjerne tar seg en tur for å passe barnebarna. :-)

Skrevet

Sommerferien er jo den vigtigste, men nå er jeg så "heldig" at jeg ikke jobber så mye så når ungene har vinterferie nå så har jeg fri 7 av demmes 10 fridager men gubben har ikke fri da så det blir jeg som får kose meg sammens med ungene.

Skrevet

Her har vi vel slikt hoeyt paa lista, men kanskje ikke slik du tenker .

Her har vi bestemt oss for jeg ikke skal ut i jobb foer ungene er ganske store slik at alle slike anledninger ikke byr paa problemer.

Skrevet

Den eneste fordel med å være aleneforeldre er når det gjelder skoleferie. Men det er vel den eneste og. Her deles det på, så barna har alltid ferie med en foreldre som har fri. Nå ble det litt kluss, siden faren har skiftet jobb nylig, så de skal være hos meg på dagtid. Men vi skal kose oss masse :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...