Gå til innhold

3-åringen nekter å slutte med sprinkelseng :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved siden av står en fin seng med nydelig himmel. Men neida! Klatrer opp i sprinkelsenga og blir rasende om vi ber henne legge seg i den andre senga.

Hun har en lillesøster som skal overta sprinkelsenga og det er sannelig på tide.

Tror ikke det er noe babysjalusi heller. Nektinga begynte før jeg ble gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun ikke liker himmelen? Tror ikke mine barn hadde likt seng med himmel.

Ellers hadde jeg nok heller kjöpt en billig sprinkelseng til. Om hun föler seg såpass mye tryggere i sprinkelsenga altså.

Gjest irismor
Skrevet

Kanskje hun er redd for å falle ut av den nye sengen. Prøv med en sengehest :-)

Skrevet

Jeg ville kjøpt noe skikkelig tøft sengetøy med bilde av noe hun liker (rosa med hester på slo an her i huset...) til den store senga og redd opp med det. Bare jenter som sover i stor seng får sove i så fint sengetøy. Bestikkelser fungerer ofte. ;o)

Skrevet

enig. Ville ha fjernet babysengen. Vi tok bort grindsengen, fortalte om store gutter som sov i store senger med spøkelser på sengetøyet, og hauset opp hvor stor han var blitt. oG han var da bare to år.

Det gikk som en kule. Men han hadde ikke noe valg. Grindsengen var ikke der!

Skrevet

Ja tror vi får bære den inn på vårt rom. Men hun skal dele rom med lillesøstra så den må inn igjen.

Er jo ikke noe alvorlig problem. Synst det bare er litt pussig situasjon. Stor for alderen er hun og så hun har det etterhvert ganske trangt oppi der ;-)

Ps! Prøvd å ta ned himmelen og :)

Skrevet

Ta bort sprinkelsengen, så er problemet løst..

Og hvis lillesøster skal ta over, så ta den frem igjen når den tid kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...