chrisallic Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 16 daget til termin og vet ikke hva bebis skal hete.Har du noen gode forslag??
Gjest irismor Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hva vi synes har liten betydning :-) Det viktigste er hva dere synes. Forresten synes jeg at Anja er et pent navn.
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Kjempefint navn, jeg heter det:) Men har ikke alltid vært like morro å hete det.. Ble stadig kalt Aina på skolen.. Også flere i familien som roter og kaller meg Aina.. Er visst vanskelig å si / huske riktig:/
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Anja er for meg et veldig enkelt navn. Nå kjenner jeg veldig mange som heter Anja også så klarer ikke å se for meg en liten jente heter det når de jeg kjenner er på min egen alder. Jeg liker: Eline (det heter jenta mi) Alette Anine Adele Malin Vilde Andrea Emine (så jeg her inne faktisk) Louise
Vipsenmamma Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Anja er fint, og lite brukt for tiden. Hvilket er et stort pluss synes jeg.
chrisallic Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2010 Jeg synest det er litt kjekt med navn som ikke er så mye brukt.Søsteren har et navn som 118 i norge heter og broren har et navn som er veldig vanlig fordi han bare passet det navnet.
chrisallic Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2010 dytter litt å ønsker å høre fleres synspunkter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå