Gå til innhold

Nye terminer?


Juli2010&April 2013

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er mange som er flyttet, men julibebis er herved flytta fra 2 til 13. juli :) Har vært på to ultralyder nå, og forrige gang sa de sannsyneligvis gutt,men i dag lå jammen rakkern med hånda foran kjønnet! hehe.. jaja. Spiller ingen rolle.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ble flyttet fra 2juli til 4juli etter det jeg forstod på jordmora..

hu skrev ikke opp termin datoen :S

men når var der så var jeg 19+6 etter henne og etter meg da så var jeg 20 (+1)

 

mest trulig ei jente :) var noe flatt mellom beina som a sa.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble flytta fra 15 juli til 13 juli.ble ganske overrasket å bli flytta den veien,da jeg har blitt satt til bake med to til tre uker med de to eldste.men fikk ikke vite kjønnet da den lille lå med hånda foran.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble flyttet fra 20 til 19 Juli.

Venter en liten prins..

Har 2 gutter og ei jente fra før. Og en stesønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble flyttet fra10. til 18.juli, som stemte med min antatte eggløsning. Babyen vår kneip igjen beina hele tiden, så det er nok ei jente! -sa jordmoren.

 

Hvis de ligger med hånda foran kjønnet så burde vel det høres ut som gutt? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei flytta fra 7 juli til 13 juli, så etter ordinær ul fikk jeg 10 juli :D jordmora trudde det først var ei jente,men så blei hu litt i tvil.. så vet vi ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble flyttet fra 13. til 14. juli og vi så en liten jente! Vi har en gutt fra før så det var helt perfekt. Gleder oss veldig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser at mange blir flyttet lenger bakover :/ det må være kjedelig... jeg ble heldigvis flyttet frem fra 15 juli til 3 juli:) kortere vente tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så veldig flyttet på her. Fikk først termin hos min lege til første sjekk som var 12.juli. Etter UL ble terminen 5.juli. Altså en uke frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde beregnet egen termin dato 14 juli, kom i ordinær ul 8 februar, fikk termin 22 juli, men skulle komme tilbake. var tilbake 1 mars, da fikk jeg ny dato igjen, som ble 15 juli.. så er ikke store forskjellen fra min egen dato og UL termin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge gangene jeg har vært gravid har menstermin og ultermin falt på samme dato, så ingen flytting denne gangen heller :-) Venter en gutt 6. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble flyttet fra 24. til 25.juli på ordinær UL. Har vært på privat UL etter det, hvor de mente terminen ville være 23.juli!

Må nok forholde oss til hva de sier på sykehuset.

Vi venter ei lita tulle:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble flytta fra 2 til 5 juli..gudsjelov ikke mange dagene:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble flyttet fra 3. august til 30 juli.. Så jeg er ny hær inne på juliklubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble flyttet fra 2.8 til 29.7. Men jordmor på ul, brukte lang tid før hun fikk målt hodet. Lå visst ikke helt slik at det var så lett. Så nå hører jeg vel kanskje til denne terminklubben...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...