Gjest Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hei! Hvordan går det med dere jenter som har passert den magiske termindatoen? Jeg er 5 dager over i dag, men merkelig nok er jeg ikke så lei som jeg var for noen uker siden. Nå vet jeg jo at det kun er snakk om få dager før jeg har babyen i armene mine! Har dessuten fullt program hjemme med en 1-åring og en 2-åring som holder mammaen sin i aktivitet dagen lang. Har fått litt vondt i bekkenet nå på slutten, men ellers er egentlig formen bra. Er folk rundt dere utålmodige? Jeg får stadig meldinger fra folk som lurer på om det har skjedd noe - selv om de nok egentlig vet at jeg sender melding når babyen er født... Og svigermor spør opptil flere ganger daglig om det er noe på gang, noe hun har gjort de siste to ukene... Hun skal passe de andre barna når vi reiser til sykehuset, så hun er jo den første som får vite det, men hun liker visst å mase likevel. Håper det står bra til med dere andre som venter mer eller mindre tålmodig!
konrad sin mamma Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 hehe, ja kjenner meg igjen:) er 2 dager over å er ikke så utålmodig som jeg har vært før. Nå skal han liksom komme, mens for noen uker siden så var det fortsatt nedtelling å venting:) Får også mange spm iløpet av dagen om det er noe på gang, må faktisk skru av tlf når jeg legger meg for at ingen skal vekke meg om morningen før jeg selv våkner. Skjønner at folk er spent, det er vi å
ellen-propellen Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er 7 daqger over i dag, og blir nesten gal av å vente. Begynner nå å bli redd for å gå i butikken ol itilfelle vannet går, får sterke rier etc. Og så er jeg drittlei av alt maset om det skjer noe snart.Fra både familie og venner. Og at de vil jeg skal beskrive alt i kroppen min.Så de kan analysere om det er noe på gang:S KIIPT,og jeg er nok i overkant sur nå ja,hehe
Gjest -snart baby- Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er 14 dager over termin i dag, skulle egentlig settes i gang i morgest, men fødselen begynte så smått i natt! Har vært veldig lei de siste dagene, og synes folk rundt meg (spesielt familie) har mast mye. Men håper det meste er glemt på denne tiden i morgen. Lykke til til dere!
mette89 Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 7 dager på overtid nå, og starter å bli litt gal! vil ha min prins i armene mine! men men, er jo bare han som bestemer når han vil ut så må jo bare vente...
LilleKnott Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 6 dager over her. Blir satt igang på mandag om det ikke skjer noe innen da. Tror også det har startet noe her i går kveld, men det er ingen slimpropp bare tak i mage og litt i rygg og det er ikke regelmessig. Skal ut å gå tur igjen nå, se om det har noe effekt. Lykke til ja Håper på noen babyer snart!
fremtidoghåp Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Har termin i dag. Kan dere pleeease lese innlegget mitt lenger ned på siden? Ble så bekymret etter UL i dag!
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Godt at vi er flere i samme båt:) Selv om vi vel alle heller skulle ønske at vi var ferdige... fremtidoghåp: Leste det andre innlegget ditt, og skjønner at du er bekymret. Jeg har dessverre ingen erfaring med dette, men som flere skrev så blir man jo gjerne mer bekymret på slutten. Hvis det skulle vise seg at babyen har Downs, er det iallfall godt at du vet med deg selv at du ikke ville valgt det bort om du hadde fått vite det før. Ønsker deg masse lykke til uansett!! -snart baby-: Du har jammen måttet vente lenge! Håper det blir fødsel på deg i dag eller i morgen! Spennende!
Gjest -snart baby- Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Ja har ventet kjempelenge, men er glad for at fødselen kom i gang av seg selv til slutt! Hadde ikke lyst til å bli satt i gang. Rusler rundt hjemme med rier som kommer og går nå, regner med minien er født i løpet av morgendagen!
lille-line Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 snart 3 daga over tida no.....så no syns æ virkeli han kan komme! æ e leij av å vente! -skjøl om æ jo VET at de e vanli å gå overtid me den første, så klar æ liksåm ikkje la vær å vær utolmodig..... ;P prøv å aktivisere mæ mæst mulig førr å slippe å gå rundt å vente-da
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Lurt å aktivisere seg mest mulig, ja, lille-line! Er jo til å bli sprø av å gå rundt og vente. Lykke til! For min del ser det endelig ut til at babyen har tenkt seg ut her! Begynte med svake rier litt over midnatt, og nå begynner de å bli ganske vonde. Har vært 7-12 minutt mellom i hele natt, så har omtrent ikke sovet. Men glad for at det endelig skjer noe! Tror vi tilkaller barnevakt snart, så jeg slipper å ta meg av ungene når de våkner. Har hatt greie fødsler før, så håper dette også blir en god opplevelse. Spennende! Masse lykke til dere andre også, og spesielt til deg -snart baby- som også regner med å føde i dag!!
Sandra<3L&E<3 Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Har termin i dag Lykke til jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå