Gå til innhold

redd for å få stygg baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva? Jeg synes du er stygg, HI, uten å ha sett deg, basert på det du sier. Skjønnhet er så mye mer enn utseende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åherregud. Så tåpelig.

Du syntes min personlighet er stygg ja, det er EN ting.

Men jeg er ikke stygg , jeg snakker om utseende her.

Ikke personligheten til barna mine !!!

Jeg er en flott mor, så personligheten til mine barn er flott.

Men stygg er stygg. I ansiktet da vet du !!

Skrevet

Nei, har aldri hatt det sånn. Jeg visste at barnet mitt kom til å bli det vakreste. Hver eneste gang.

Har vært gravid over et halvt dusin ganger, og har hatt rett hver gang jeg fikk min nyfødte skjønnhet i armene hver gang.

♥ Morskjærligheten lenge leve ♥

Skrevet

11:21, den peneste ungen min fikk jeg med den styggeste barnefaren.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Skrevet

Får vondt i meg av deg HI.

Du er direkte motbydelig. Stakkars barna dine sier nå jeg. Tenk hvis de blir overvektige, får kviser eller lignende i ungdomstiden? Kan ikke være lett å må vokse opp og bli glansbilder for å tilfredstille sin egoistiske og ovefladiske mor.

Skrevet

Ok, så er du kanskje ikke stygg i ansiktet. Men jævlig dum er du! :)

Skrevet

Ja, det er sykt, HI.

Det du bør være flau over er din egen dumhet. Ikke kan du skrive, og dum er du. Huff, det blir nok flaut for barna dine når de er store nok til å forstå at mamma er dum som ei brødfjøl...

Skrevet

Ingen babyer er stygge! Herregud, skjerp deg. Har man babyer for å vise de frem?

Skrevet

Hehe, tviler sterkt på at du er en flott mor HI. Det har du ikke vist noe til. Det inntrykket du gir er at du er dum, overfladisk, dum, dum, dum :-D Hehehe - Hva skal du gjøre når den fine ungen din får kviser, blir feit, får briller eller brekker nesen? Bytte inn i en ny og vakrere modell? Helvettttte så dum du er!!!! Ler meg ihjææææl - hahahahahahahahaha

Skrevet

Jeg har tenkt samme tanke faktisk...har 2 barn 2 fedre, første ungen var nydelig da han ble født..jeg trodde ikke det gikk an å få en så fin baby for nyfødte har jeg aldri syntes har vært særlig fine..men jammen ble nr 2 like nydelig;)

Jeg var redd nr 2 skulle få min hårfarge, jeg har rødt hår, og babyer med rødt hår, spesielt gutter syns jeg faktisk ikke er så pent (håper ingen blir lei seg her, er ikke meningen)

Nå har begge fedrene mørkt hår og brune øyne, første gutten har brunt hår og brune øyne, andre mann brunt hår og ser ut til å få grønne eller brune øyne. Begge hadde masse hår da de ble født, og jeg har ikke sett penere babyer..Mulig det er fordi de er mine barn, men alle som ser dem sier de er usedvanlige vakre.

Hadde de fått mine farger, hadde de nok ikke blitt så fine.

Skrevet

Så synd for deg at du er så stygg da, 20:39. Ekstra synd er det at hjernen ikke fungerer optimalt heller. Så du har liksom ingen buffer... Siden du er stygg og ikke har personlighet, drar du mannfolk på å være oppfinnsom i sengehalmen, eller?

Skrevet

har jeg sagt at jeg er stygg? Jeg sier jeg ikke syns det er fint med rødt hår til bebiser, da spesielt guttebabyer. Hvorfor fungerer ikke hjernen min da 20.41? Har ikke folk lov til å mene hva de vil kanskje?

Jeg syns mørke unger og voksne som regel er penere enn blonde eller rødhårete. Det må jeg vel få lov til å mene uten at du skal bry deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...