Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er det sykt ? Jeg har en allerede som er veldig pen. Hvis neste baby/barn blir stygg, så tror jeg jeg blir veldig lei meg. Vil ikke vise hun/han frem like mye da liksom. Blir nok flau rett å slett... Noen som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg tror nok at du ikke kommer til å se helt objektivt på den saken når ungen kommer. Du synes sikkert den er skjønn uansett.
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg kjente noen som presenterte barna sine som her er min vakre sønn og her er min stygge. Vedkommende mente det også. Stakkars barn. Selv syntes jeg begge var like pene forøvrig. Skjønnhet er ikke det viktigste her i livet og jeg håper du som mor (?) klarer å innse det for barnas skyld.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Men det er faktisk et problem for meg. Er en ny far så jeg vet denne ungen ikke blir like pen. Syntes synd på ungen også, er ikke morro å være stygg i vår verden.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Haha, du kan nu ikke se på FARN til ungen om han/ho kommer til å bli vakker som voksen.... Genan kan slå igjennom alle veia Men seriøst, du må slutte å tenke sånn!! Når babyen din kommer vil du se helt annerledes på alt samma Han/ho kommer til å bli verdens nydeligste i dine øya Hoff, Lille meg er her!! D va fælt å lese om ho som presenteret ungan sine sånn!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Selvsagt er barnet du har nå pent, synes ikke enhver mamma at sitt barn er det vakreste som finnes? Nå er du i overkant overflatisk, ja... På en annen side er nok dette ett tulleinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Er det ikke de stygge foreldrene som får de peneste barna da? Skal se den nye og stygge mannen din har klart å produserer et barn som overgår det du har fra før, stakkars storesøster eller storebror som får et lite søsken som er penere enn seg da Du kan da ikke mene dette seriøst? Noen barn er riktignok mer billedskjønne enn andre, men hva med sjarm og glimt i øyet? Elsker sånne små skøyere som tar verden med storm jeg.. Det er din jobb å lære barnet at det ved hjelp av sjarm, smil og gode kommentarer kan få verden til å ligge for sine føtter. Utseende er ingenting verd for en ufyselig bortskjemt unge!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 jeg vet om ei som er redd for at ungen hennes skal bli stygg og ikke like pen som min gutt. Aller helst vil hun ha min unge så hun vet at ungen blir pen. jeg har en gutt med mannen hennes.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 ikke bry deg om de uvitende idiotene som har svart deg tidligere her. Jeg hadde det akkurat som deg med førstemann, og går allerede og tenker på det igjen, selv om andremann bare er såvidt begynt planlagt. Og det er ikke slik at jeg ikke blir like glad i en mindre søt unge, tvert imot. Ettersom jeg selv er så bevisst på når jeg ser babye rjeg synes er stygge antar jeg jo at også andre har en formening om det, og er dermed redd andre skal synes MIN baby som jeg er så glad i er stygg. Trøsten er jo at de fleste gjerne blir søtere etter noen måneder, og at mange heldigvis er slik som folk her inne, synes alle babyer er søte.. Og det ang den nye pappaen trenger ikke spille noen rolle. Om pappaen er superstygg med ørnenese, men oldemoren hans var en fantastisk vakker kvinne kan like godt hennes gener spille inn
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Ja pass deg så nesa ikke er bakfram! Skulle ikke hatt barn du. Enda tilgode å se en stygg baby.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 Det kan du da umulig vite. To smellvakre individer behøver ikke å få pene barn. Mindre vakre mennesker kan få veldig pene barn. Synes det er en rar tanke, jeg. Fint man som regel er utstyrt med et morsinstinkt som gjør at du ikke "ser" "feilene" på barna. Gled deg over den som kommer, du...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #13 Skrevet 18. februar 2010 Se det var et fint innlegg:) takk!! Jeg elsker mine barn samme hva, og lærer dem at utseende ikke betyr alt. Men man er ganske så naiv hvis man ikke ser at pene blir behandlet bedre enn stygge!! Og jeg tror faktisk at pene mennesker har det bedre og lettere. Og mitt første barn er ikke bare pen, men veldig heldig på utseende fronten for å si det slik... og jeg ser det gir han et bedre liv, allerede. Vet Selvfølgelig at jeg elsker mitt barn uansett!!! Men det er jo mer morro med et pent barn.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #14 Skrevet 18. februar 2010 Du høres fryktelig grunn og overfladisk ut, HI. Hadde det stått "syk" i stedet for stygg kunne jeg saktens forstått det. For en tragisk boble du må leve i når dette er det du er redd for. Stakkar liten som uvitende vokser uten å ane at mamma frykter for ansiktet dens. Tåpelig dame, du burde være glad du kan få barn. et FRISKT barn, til og med. Dette var aldri i mine tanker da jeg gikk gravid. derimot var jeg veldig redd for at noe skulle være galt med barnet, utviklingsskader el.l. Og denne frykten var altså ikke linket opp mot barnets eventuelle utseende som følge av en slik situasjon.
Ruth, 14 år og alenemor! Skrevet 18. februar 2010 #15 Skrevet 18. februar 2010 Unskyld meg men det her er det DUMMESTE jeg noen gang har hørt!!! `Selvom du har en annen far til barnet betyr det jo ikke at ungen din blir stygg fordet om! Herregud!!? Og uansett så må du jo ha sett noe fint i han siden du har hatt sex med han! Er helt sjokkert her nå jeg altså!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #16 Skrevet 18. februar 2010 Hei. Jeg hadde det slik som deg. Verken jeg eller min mann er spesielt pene, (normale gjennomsnittelig tror jeg) og jeg var redd slik som deg, at babyen skulle se helt grusom ut. Da jeg hadde født og fikk se han for første gang var han nydelig. Og har vært det siden.. nå 8 år siden. Han er det beste, nydeligste i hele verden. Slik tror jeg det for mange mødre. Uansett hvordan de ser ut får man beskyttelsestrang for barna våre og syns de er de vakreste uansett utseende. Jeg ville ikke vært bekymret om jeg var deg. Aksepter frykten, og husk at det er ikke unormalt slik du har det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #17 Skrevet 18. februar 2010 Som sagt . jeg VET jeg kommer til å syntes mitt barn er verdens flotteste å nydeligste å beste. MEN... man ser jo sannheten OGSÅ! Man er blendet av kjærligheten ja, men herregud man mister ikke synet. Jeg kan se feil på de jeg elsker høyest også. Jeg vil allikevel beskytte dem å elske dem over alt annet!! Vil bare ikke ha et stygt barn. ser de stygge barna hver dag, å det vil jeg ikke ha.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #18 Skrevet 18. februar 2010 Ja, det er det jeg sier: du er et grunt, overfladisk menneske. Vær glad du kan få barn, du. "Nei, den babyen var stygg, jeg vil ikke ha en stygg baby!". Sånne som deg burde hatt et opphold i den tredje verden for å få korrigert verdensbildet og perspektiv et litt!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #19 Skrevet 18. februar 2010 Da lurer jeg på om du må korrigere synet ditt. Jeg har til gode å se et stygt barn. Uansett hvordan andre ser ut, alle er jo forskjellige. Men jeg syns alle er vakre på sin måte. Jeg syns de med downs er vakre. Det er utstrålingen som er det viktige. Uansett hvor stygg man er så er man vakker hvis man har utstråling. det mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #20 Skrevet 18. februar 2010 Helt enig at de med Downs er vakre , de er kjempe søte. Men når du ikke er mongolid å er stygg så har du ikke noe unnskyldning liksom. Da er du bare stygg da. Å det er ikke en fordel i dagens samfunn. Aldri sett stygge barn?? HALLO. Det er sånn man sier når man skal være politisk korrekt! Jeg er hvertfall ærlig !
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #21 Skrevet 18. februar 2010 Det er øyet som ser og hvilke briller du tar på. Holdningene dine, og hva du er oppvokst til å synes er stygt/pent. Det er jo ingen fasitsvar. Jeg har ikke sett et stygt barn. Hva jeg ser er annerledes enn hva du ser. Slik er det bare. Jeg har min definisjon av hva jeg syns er stygt/pent. Dermed kan jeg si at jeg ikke har sett et stygt barn.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #22 Skrevet 18. februar 2010 Du kan si det hvis du vil selvfølgelig Men det høres hvertfall ut som om du prøver å være "snill"
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #24 Skrevet 18. februar 2010 Den "nye faren" blir sikkert veldig glad for å høre at han er styggere enn ex'en din! Synes du skal diskutere dette med han!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #25 Skrevet 18. februar 2010 For et motbydelig menneske du er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå