Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Mitt mål ligger høyt over farget felt.. 18 cm i uke 16/17.
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 25 cm i uke 24 fikk beskjed om at det var helt normalt og rettet seg fort opp igjen
SpongeBob Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 JM begynte å lure på terminen min på kontroll i uke 16, for da lå jeg på uke 20-nivå! Men UL bekreftet menstermin, den, så jeg tror bare det var en helt vanlig stor mage... Er nummer tre på fem år, da!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 jeg ligger helt i toppen på "normalfeltet" (20 eller 21 cm i uke 21). Men hadde de gått utifra menstermin så hadde jeg ligget rett over den røde streken bare.. Moren min sitt har pleid å være høyt først, for så å flate ut.. Satser på det samme her Men ser jo selv at jeg har endel mage da.. Og typisk jentemage.. Stikker rett ut liksom.. Men dette er jo også min nr 2, og jeg ble gravid rett før nr.1s bursdag...
Engelhardt Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Var hos JM i uke 19 og hadde da et symfysemål på 23 cm! Så jeg ligger over det grønne feltet... Hehe men synes det er litt rart, for magen er ikke så stor! Men JM sa det ikke var noe farlig, kommer helt sikkert til å flate ut etterhvert :-)
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2010 Årsaken var rett og slett at jeg var endel lenger på vei.. Det er nemlig ikke ok å ha altfor høye mål, det betyr for mye fostervann eller for stor baby.. Magen trenger absolut ikke å se stor ut fordi om man har høye mål, det betyr jo bare at livmorkanten er høyrer oppe enn normalt.. ikke at magen er stor! (nødvendigvis..).
juligutt2010 Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Jeg var også til JM i dag, og lå rett over det grønne feltet på kurva... Jeg er førstegangs, og folk rundt meg sier jeg har liten mage.. Skjønner ikke helt dette jeg... Håper det ikke er negativt? JM sa ikkeno...
Engelhardt Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Var på UL 3 dager før jeg var hos JM, og baby var normalt stor og helt normalt med fostervann, så da vet ikke jeg hvorfor jeg har havnet over det grønne feltet. Men det trenger ikke nødvendigvis å være "farlig", man har alle sin individuelle kurve!
Gulla123- jente i magen <3 Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 jeg var på 20cm i begynnelsen av uke 18.. Legen syns det var litt stort. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå