Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Dersom dere har avtalt å gå på kafe med en venninne, syns dere da det er greit at det plutselig kommer en-to stk til som venninna di har invitert? Som du ikke kjenner. Jeg syns det er irriterende, og syns venninner burde spørre på forhpnd om dette er greit. Jeg syns bare det er passe interessant å gå på kafe med folk jeg ikke kjenner.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 synes det blir frekkt, så lenge hun ikke har spurt omdet er greit!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Dette har jeg ikke tenkt over før, jeg ville ikke reagert på det, men satt pris på å blitt kjent med flere. Men skjer dette hele tiden da? Kanskej hun syntes at du er kjedlig? Er du av typen som kun snakker om deg selv og dine eller sykdommer og plager eller noe?
Kleint Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg ville spurt min venninne om det var i orden at jeg tok med meg et par, tre venninner av meg, som hun da ikke kjenner. Selv synes jeg ikke noe oom det. En ting er å bli spurt på forhånd, men når folk drar med seg sine venninner, uten i det hele tatt å spøøre, blir jeg oppgitt.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har utrolig mange venninner, og det blir for dumt å ikke invitere dem med hvis de vet jeg skal på kafè med en venninne de kanskje ikke kjenner så godt. Nå er dette et lite sted da, men vi tenker at jo flere jo bedre:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Jeg hadde ikke likt det, jeg lever med sosoal angst, er relativt velgungerende. Og gjør det de meste av det alle andre gjør men jeg må være forberedt for å klare det. Hvis jeg vet at det er to tre fremmede som kommer så kan jeg forberede meg på det og takler det da. Men om jeg har gledet meg til å møte en eller to venninner på cafe og det plutselig kommer 2-3 mennesker jeg ikke kjenner også uten at jeg er forberedt så klarer jeg ikke å fungere normalt i den sitvasjonen. Og faller utenfor, blir sittende på en måte på utsiden av gruppa og bare se på følge med på hva som blir sagt men ikke delta selv. Samtidig ville jeg nok følt at jeg tydeligvis ble for kjedelig sden hun måtte invitere med flere sånn helt plutselig.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Jeg hadde nok blitt snurt. Ofte snakker man om ting med venninner, som man ikke vil andre skal vite. Jeg har en venninne, som ALLTID har en annen venninne på slep. Går ikke ann å få to minutter alene med henne. Jeg har kjent henne i 16 år, og har litt behov for å prate med henne av og til, lette hjertet osv. Men går jo ikke lenger! :-( Så jeg har faktisk trukket meg unna.
wanda71 Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Synes dette er en uting men det er noen som gjør det og jeg tror ikke de tenker over at det ikke er greit. Tror ikke det har noe med at du skulle være kjedelig som noen over her antyder, da hadde hun ikke ville ha truffet deg. Skulle på helgebesøk til ei jeg kjenner, så fram til en koselig helg vi kunne skravle og gå tur. Plutselig kom mannen til venninna hennes og deres 4 barn og skulle overnatte der fordi det skulle være utdrikningslag hjemme hos de. Veeeeeldig koselig, not.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Dette gjelder ikke ei spesiell venninne, men var ment som et mer generelt spørsmål. Opplever fra tid til annen at dette skjer, senest igår, og finner det ganske irriterende. Som ei over skriver prater man jo ikke om alt med alle, og med nære venniner blir samtalene langt mer interessante. Liker ikke å tilbringe tid med mennesker som ikke betyr noe i livet mitt. Er ikke lenger så ofte jeg har sosialt samvær med venner, og når jeg først har det vil jeg gjerne ha litt kvalitet. Hi
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes det er skikkelig irriterende. Kanskje man har noe på hjertet man bare er vanvittig ivrig på å fortelle akkurat henne man skal møte, og som ingen andre skal vite. Jeg sier alltid ifra hvis jeg tar med flere
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Spør et mannfolk hva han ville syntes i en lignende situasjon. Tror ingen mann ville reagert negativt på noe sånt. Jeg er overbevist om at dette er en typisk kjerringreaksjon. Har dere vurdert tanken om at det kanskje er dere som bør forandre innstillingen en smule?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 Og der skjønte jeg plutselig hvorfor jeg alltid har hatt mannlige venner framfor kvinnelige. Jenter kan være noe snerpete herk.
Tante Blås Squaw Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Tja, det hender jo at man treffer folk når man er på vei til kaffedate...da er det bare kos om de blir med )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå