Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var vår store dag her, og vi har en frisk liten baby inni der, var en liten karatekid til tider og snudde rompa til!

Vi ønsket og vite kjønn,men idag ville ikke nurket vise oss, så da får vi bare smøre oss med mer tolmodighet og håpe vi ser det på 3d ultralyden ifremtiden :-)

Terminen min ble skrudd fra 22 til 26 juli.. noe jeg allerede var innstillt på.! Jeg hadde tippet 27 selv :-)

Legger ved link til bilde vi fikk av vårt fremtidige håp :-)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/568154/offset/3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå..nyyydelig liten tass!! Gratulerer så masse med vellykket UL. Litt dumt at dere må vente litt lengre med å vite kjønn, men det er nok artig å ha et godt påskudd for en ekstra UL.....også i 3d :D

Om noen timer, er det tid for meg også å dra på UL. Er sååå spent.

Skrevet

Aaaawe, for et lite nydelig nurk!! <3

Gratulerer masse med positiv ul! :-)

Kjedelig å ikke få vite kjønnet da! :-/ Får krysse fingrene for at dere får se neste gang! :-)

Skrevet

Hurra for en frisk baby.

Jeg er 18+1 og skal på UL i morgen tidlig. Tror selv jeg har termin den 24 juli :) Selv om det står 19 på helsekorte ;)

Nydelig bilde av bebisen din:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Var selv på ord.ul idag og venter en gutt! Terminen er fortsatt 25 juli og han var frisk og fin!! Skjønner du ble litt skuffet når ikke kjønnet kunne ses. Fikk et råd her inne om å drikke litt cola før jeg gikk inn og det funka!! klem fra meg

Skrevet

Takk alle sammen!!! :-) Er godt og høre at der er endel som har vert på ul idag!! En ufattelig opplevelse var det! Men som sagt så var det viktigste og beste nyheten at lisje babyen var frisk og rask!! :-) Domt jeg ikke tok tipset om cola,men klokken 8 om morgenen så var jeg ikke så snartenkt :-)

Samboer vil at vi skal reise på en privat ul ,men jeg har sagt at nå får vi bare smøre oss med tolmodighet og vente til 3d :-) For er jo ingen garanti at man får vite kjønn om man så betaler for det! :-)

Jeg synes uansett at dette ble fryktlig spennende og idag har vi vert og kjøpt en sånn city bag til emmaljunga vognen vi har plukket ut :-) mangler bare og finne farge på sportsdelen, men bagen valgte vi i sort :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...