Gå til innhold

Dagens nedtelling! Hvor mange dager igjen 18.02.10??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen 2 dager til termin og har offisielt mistet trua på at det blir noen baby på meg!!! Ultralyd imorgen pga stoooore symfysemål... Ha en fin dag alle:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 dager igjen til terminen.... føler ikke at noe kommer til å skje med det første, nei....

Skrevet

54.. Var på UL igår, vekstestimering.. Lille snuppa veide 2010gr, heelt perfekt etter kurven, 0,09% etter hvor langt jeg var på vei :)

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

42 dager:) "Gunn78 fødeklar": Hold ut; babyen kommer, om det virker aldri så lite virkelig akkurat nå;D

Skrevet

70 dager igjen her... det sniker seg sakte men sikkert nedover..

Skrevet

51 dager til termin:) men føler på meg tulla kommer før,føder generellt før tiden i vår familie,fødte 8 dager før sist gang.... skal på vekstestimering 19 mars,gleder meg:) har ikke vert så utolmodig denne gangen og tida har gått fort,men begynner å bli rastløs nå,lyst å våkne opp i morgen og at det da er 19.mars,hehe....;)

Skrevet

62 dager igjen:-)

Skrevet

2 dager igjen til termin:-D....men ikke mange "tegn" på at noen fødsel er rett rundt hjørnet her, så må nok belage meg på å gå over....

Ønsker alle en kjempefin dag:-D

Skrevet

14 dager :)

Skrevet

25 dager igjen:-D

Skrevet

3 dager igjen. Og i likhet med gunnr78 - så tror jeg nå at det er slik livet vil være for bestandig nå. Alt er så på vent... Men i dag skal jeg på fødeavdelingen til modningsakupunktur: spennende!

Fin dag til dere alle

Skrevet

4dager igjen til termin her. ble strippet tirsdag og skal til modnings-akupunktur i dag.spennende.... da skjer det hvertfall noe:)

Skrevet

Har 10 dager til termin, og nå tør jeg endelig begynne å telle ned!

Skrevet

52 dager igjen, men nå har jeg fått en sterk følelse av at det kommer til å skje før. Skal fly lørdag og liker det ikke pga den nye magefølelsen min. Får bare håpe han holder seg i magen frem til uke 37.

Skrevet

17 dager til ul termin og 11 til mens termin:)

håper noe skjer snart!!

Skrevet

30 dager igjen til termin i dag, men jeg tror det kommer til å gå litt over tiden.

Skal til journalskriving på sykehuset i dag...

Skrevet

Jippi, bare 31 dager igjen til termin!!!:)

Skrevet

29 dager:)

Skrevet

3 dager igjen. Jeg tror heller ikke noe skjer med det første... Innstilt på en god uke til og vel så det:) Min mamma har ønsket seg en uke overtid da de ikke kommer tilbake fra Brasil før det, så jeg tror hun får ønsket sitt oppfylt:)

Skrevet

13 dager igjen:)

Skrevet

Termin i dag!! Men ingen tegn til at han vil komme i dag hvertfall :) Venter spent nå!!

Skrevet

6 dager OVER termin... men dagene går jo på et vis... :) Trodde ting var i ferd med å starte i går, hadde kraftige tak i magen gjennom hele dagen, men sovet kjempegodt i natt...og i dag har jeg gått løs på kjøkken/dør/listevask... Og jeg som ikke har orket å gjøre noe omtrent siste uka annet enn å strikke eller sitte foran pc eller tv....

Blir maks gående til mandag før de eventuelt setter igang....4 dager....:)

Skrevet

4 dager :) Er av en eller annen grunn blitt mindre utålmodig nå enn jeg var for noen dager siden, men gleder meg til å se den lille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...