Gå til innhold

Blødning og sykemelding


Lille_bie

Anbefalte innlegg

Hadde for 2 uker sidnen en blødning. Var på Ullevål. Den lille gikk det bra med. De sa morkaken delvis dekket mormunnen og at det kan gi blødninger. Har småblødd litt siden også. Større blødning igår. Var hos fastlegen som også har UL. Igjen hadde den lille det bra. H*n sprellet rundt der inne og vinket til meg:-) Men ble sykemeldt med sengeleie hjemme i 1 1/2 uke. Skal da tilbake til kontroll. Nå er jeg nesten redd for å gå på do og hente mat i kjøleskapet. Har også er 3åring som ikke skjønner hvorfor mamma ikke kan bære, tøyse og leke som vi pleier. Dette er skummelt og kjedelig. Redd for at dette kommer til å vare lenge. Noen andre som har hatt det slik og blitt friskmeldt igjen etterhvert...... Er redd for å ligge sånn lenge. Gjør det jo selvsagt hvis det er viktig for helsen til denne lille krabaten i magen og meg..... Men dette er kjedelig. Er jo i fin form og føler meg frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det på samme måte med mine 2 første barn. Det gikk bra begge gangene, men begge ble født 5 uker før tiden. Jeg ble ikke sykemeldt men måtte ta det litt rolig iforhold til trening o.l. Nå er jeg gravid med tredje og har fått påvist at morkaken nå også dekker delvis mormunnen. Men har kun hatt en liten blødning og jeg er nå i uke 31. Så jeg håper det går bra denne gangen også. Det er ikke noe gøy å være nervøs hele tiden og alltid tenke på om det kommer flere blødninger, så jeg forstår godt at du er frustrert. Lykke til og prøv å ikke la dette ødelegge hele graviditeten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...