Lille_bie Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hadde for 2 uker sidnen en blødning. Var på Ullevål. Den lille gikk det bra med. De sa morkaken delvis dekket mormunnen og at det kan gi blødninger. Har småblødd litt siden også. Større blødning igår. Var hos fastlegen som også har UL. Igjen hadde den lille det bra. H*n sprellet rundt der inne og vinket til meg:-) Men ble sykemeldt med sengeleie hjemme i 1 1/2 uke. Skal da tilbake til kontroll. Nå er jeg nesten redd for å gå på do og hente mat i kjøleskapet. Har også er 3åring som ikke skjønner hvorfor mamma ikke kan bære, tøyse og leke som vi pleier. Dette er skummelt og kjedelig. Redd for at dette kommer til å vare lenge. Noen andre som har hatt det slik og blitt friskmeldt igjen etterhvert...... Er redd for å ligge sånn lenge. Gjør det jo selvsagt hvis det er viktig for helsen til denne lille krabaten i magen og meg..... Men dette er kjedelig. Er jo i fin form og føler meg frisk.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hei ! har å hadd blødninge pga morkaka, som ligg for langt nede.. den dekke ikke over åpninga men på kanten. har blidd sykemeldt pga det, treng ikke å være sengeligganes men skal helst ikke gjøre så masse.. grusomt kjedelig.. går jo hjemme hele dagen så rødde jo litt å sånn men ikke sånne tunge ting.. men det har gått bra da! e 24+4 nu, blør litt nu å da enda, men det kommer mindre å mindre.. heldivis! lillngen e super aktiv så vet jo at den har det fint ! ! e å på kontrolla litt oftere.. ca vær 2- 3 uka ... men nu trur æ alt blir å gå bra!! :-) va ikke så sikker da æ nesten blødde vær dag.. kjempe skummelt å ekkelt.. så.. bare slapp av å kos deg hjemme!! holde på me litt hobby ting å sånn!! :-) ( jeg kan tv programman utenat nu :-) )
Lille_bie Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Har legen din sagt noe om hvor lenge du må gå hjemme. Jeg har begynnt å kjede meg og er på dag 2.....
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 ja... :-( han trudde ikke æ kom til å jobbe så masse mer i år.. har jo termin i juni da.. men slit vældi me bekkene å da.. så må bynne på fysio nu før det svikte her.. Men han sa han sykemeldte mæ så lenge æ hadde blødninge.. for skulle ta det mest mulig me ro da.. å det skjønne æ jo. samtia som det e frøktelig kjedelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå