Gå til innhold

Hallo


2 boys & now pink

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hvem er vi?

 

Hvor kommer vi fra? Har vi barn fra før? Hva jobber vi med? Hvor gamle er vi osv! LA OSS BLI KJENT:-)

 

Jeg er en 27 (snart eldre) år gammel "jente" med to fantastiske gutter på 8 og 3 år. Jeg er bergenser og Ire til fingertuppene. Jeg er hjelpepleier på Haukeland Sykehus.... Jeg er 8+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..

 

Jeg fikk positiv test i går, så dersom spiren blir sittende så er vel terminen 30. oktober.

 

Jeg er 30 (snart 31), har to gutter på 8 og snart 11 år fra tidligere, mens dette er sambos første. Han er i ekstase, mildt sagt.. ;))

 

Nå håper jeg bare spiren blir sittende her og at vi kan ønske min attpåklatt og sambos førstefødte velkommen i slutten av oktober. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Jeg er 26 år (neste mnd). Har en gutt på 6 år og venter nå barn nr.2 24.oktober. Jeg bor i Bergen med min kjære samboer. Dette er hans første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Er snart 23, og kommer fra Telemark. Har ingen barn fra før, så dette er litt skremmende for oss ;) Studerer sykepleie.

Er 7+6 i dag =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, og venter nr 2. Har fra før en gutt på 7 år, sambo har tre gutter fra før. Er 8+1 i dag. Bor nord for Bergen, og er hjelpeleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 26 år, har en datter på 8 år fra før. Dette er nr.1 til samboeren min. Vi gleder oss stort og håper på at alt skal gå bra :))

Er 4+4 i dag. Bor like nord for Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung kvinne på 30 fra Ålesund. :)

 

Jobber med planter til daglig.

 

Er 5+4 idag og samboer med en rolig og trygg tupe på 32.

Vi venter begge vårt første barn nå. :)

 

Er spent,og gleder oss,men samtidig så er det litt skummelt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 år, har en jente på 4.5 år, og min samboer har en jente på 10. dette blir vår første sammen :)

Jobber som frisør og kommer fra Troms...

Er 5+2 idag,, vi gleeeder oss, å håper dette går bra, Hadde en Sa i des.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er fra Oslo, 29 år, runder 30 før nurket kommer... Har samboer og vi venter vårt første barn.

Er litt over 6 uker på vei.

 

Jobber som operasjonssykepleier på Oslo Universitetssykehus (U).

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en "jente" på 28år. Bor i hedmark. Jeg 5uker i dag. Jobber i serviceyrket. Har ingen barn fra før. Jeg og min samboer gleder oss:):) Krysser fingra for at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24år,har en nydelig datter fra før på 5 år. Gifta meg ifjor med verdens beste mann. Bor i Larvik og jobber som omsorgsarbeider på sykehjem :)

Gleder oss veldig til prinsen eller prinsessa kommer i Oktober,etter denne terminkalkulatoren,så er ankomsten den 15. Dette er min manns første barn :)

Er 7+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei;)

 

Jeg er 25 år, og min samboer og vordende pappa er 26. Dette er vårt første barn. Ikke planlagt, men veldig ønsket:) Vi bor i Oslo. Jeg er sykepleier og jobber med psykisk utviklingshemmede barn, samboer er student (ferdig i mai). Vi har termin 28.10, og er 6 uker på vei idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen :) !

Jeg er en jente på 23 år som fyller 24 ca åtte uker før fødselen. Er samboer og forlovet med en herlig mann. Vi har selvfølgelig verdens nydligste sønn på snart 23 mnd. Jeg jobber på barneskole, på sfo og som assistentlærer. Har termin 19 oktober om vi ikke blir flyttet på på ultralyd :P (#vil være lenger på vei !! #). Bor i bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...