Gå til innhold

Legebesøk og blodtrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg hos legen min. Og det må jeg si, det er siste gang jeg satte mine føtter inn på det kontoret!

Jeg finner meg ikke i en så spydig og ekkel lege mer..

Er drittlei av å få kjeft fordi hun ikke er fornøyd med blodtrykket mitt!

Og hun bryr seg jo ikke mer enn å si at jeg må spise og drikke(noe jeg ALLTID har gjort, da jeg er ganske obs på kosthold og trening) og gi meg ny time i mai, ca 1 mnd før termin. Jadda..

Noen andre som sliter med blodtrykk eller gjerne sliter med det å ta blodtrykk?

Jeg synes det er grusomt! Og det hjelper jo ikke når hun tar det 4 ganger, og hendene mine blåner og blodet stopper, så det stikker som bare det i hendene!

Har forresten for lavt blodtrykk(89/50).. Hadde det forrige sv.skap også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud for en lege du har.....

Det er jo slettes ikke uvanlig med lavt BT, 90/50 er da virkelig ikke så dramatisk, har det samme BT jeg....

Men hvis du ønsker å få det litt bedre, husk å drikke masse vann. Det hjelper å holde seg hydrert. Litt lakris hjelper også;)

Jeg har aldri fått kjeft for mitt BT, det er da ingenting å kjefte for? Merkelig lege.......

Skrevet

Ja, jeg mener også at det slett ikke er dramatisk.. Undertrykket har ligget på 50-60 hele sv.skapet og overtrykket har vært max 120..ligget mest rundt 100..

Merker jo at jeg er tørst da..Så drikker en god del(og tisser minst like mye, hehe)

Bare så tåpelig å gi meg skylden for blodtrykket. At hun sier at jeg ikke puster skikkelig og ikke sitter stille nok..Når hun ikke var i rommet mens blodtrykket ble målt engang!

Synes hele dama er merkelig..Hjelper jo ikke når hun ofte har en hund liggende inne på kontoret sitt, og lar den gå løst blandt pasientene..Det hører bare ikke hjemme på et legekontor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...