Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Som i det hele tatt mistenker graviditet nå? Har jo hatt regelmessig menstruasjon. Men siden slutten av januar har følelsen av at jeg er gravid vært der. Jeg er ganske så sjelden syk. Kan ikke huske sist jeg spydde utenom graviditet. Men i de to siste månedene har jeg slitt masse med kvalme, UVI og hodepine. Har også en god del blodtrykksfall. Merket at jeg har begynt å blø nå, men senest i går hang jeg over spybøtta. Trøtt og sliten er jeg hele tiden også. Har jo hørt dette om at man kan ha blødninger som virker som mensen under graviditet også. Om dette hadde vært deg, hadde du følt at dette var nok til å ta en test, eller er jeg bare litt for ivrig nå?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Så vidt jeg vet så er det ingen restriksjoner på hvor mange tester man kan ta i løpet av et liv så test i vei du
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Ei venninne hadde sterk følese på å være gravid. Hun tok test som var neg, og fikk mens. Men var gravid og alt gikk bra. Hadde testet jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Når skulle du hatt/venter du mensen da? Hvis du har vært kvalm i 2 måneder, er det kanskje på tide å ta en test?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har hatt det ganske likt det den siden begynnelsen av januar og jeg har testa 4 ganger!! (negativ) Ups, overivrig sier du? ;D
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Vil også legge til at forrige mens varte i 4 dager, men pleier å vare i 7 dager. Første mensdag hopper tydeligvis 3 dager frem for hver måned nå la jeg merke til ;p 23-20-17...
Ranveig R Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Hadde heilt klart tatt ein test hadde det vore meg. Men så er eg slik at utanom svangerskap har eg kanskje kasta opp to gongar dei siste fem år, så kvalmen ville gjort meg veeeeeeldig mistenksom.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Hadde siste mens 20. januar. Men den var kortere og mildere enn vanlig. Hi.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Har bare noen eggløsningstester liggende, som sambo har feilkjøpt. Er vel trygt å teste med en sånn nå som jeg vet jeg ikke har eggløsning? Den viser vel om jeg er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå