Gå til innhold

Nytt treff i Bergen 9. mars kl 19.30


vann123

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelig treff i dag damer, nytt treff blir tirsdag 9. mars klokken 19.30 på Jacob Aall Exhibition der vi var i dag. De som har baby tar bare med seg, god plass til barnevogner der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Da har jeg fått babyen min. Hadde termin 27.mars. Han kom 5uker før tiden da vi var på ferie på Kongsberg(jepp - der fødeavdelingen er stengt!!) Var på jobb på fredag, tok toget på lørdags morgen, vannet gikk med masse blod og greier lørdag kl 2330. Ambulanse og full panikk til Drammen sykehus. Intet galt og gutten ble født søndags formiddag. Alt vel med alle, bortsett fra feil by. Vi hadde INGENTING med oss. He he. Vi måtte være der i 8 dager grunnet han var prematur og fikk gulsot-problemer. Kom med fly hjem på mandag.

Håper å dukke opp på treffet den 9.mars!

Uansett ser jeg fram til treff med babyer når han har fått litt mer fett på kroppen!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en jente i natt, ikke helt sikker på om jeg er klar for bytur på tirsdag men holder det åpent. Hadde vært veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet har gått!

 

Det ser dårlig ut for treffet på tirsdag for min del. Jeg hadde gledet meg til å se dere igjen, men har ikke navn eller telefonnummer til noen av dere. Kanskje vi kan avtale nytt treff om et par tre uker på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg kan ikke være med i dag heller, helsen kommer først :)

 

Har problemer med høyt blodtrykk, og må begrense "rekingen".

 

Er gjerne med på formiddagstreff fremover - med baby :)

 

Lykke til til trollemor i trollskogen med vannavgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må også melde pass i kveld, men kommer forhåpentligvis sterkere tilbake neste gang :) Ser frem til formiddagstreff med de små etterhvert som de kommer til verden.

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nej vi kom aldrig så långt.. men vi var eniga om att det får bli efter påsken iallafall. 6 eller 7 april? någon som har ønskemål om dag, tid och plats? før mig spelar det ingen roll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7 april, altså rett etter påsken. Jeg kommer hvis jeg fortsatt går å venter :) Lykke til alle dere som føder i mellomtiden , gleder meg til babytreff :)

 

Christina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...