Gå til innhold

Kevin blei født 15.02.2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen!

Da har jeg født!!! Mandag 15.februar kom vår nydelige sønn til verden... Hadde termin 3.mars, så dette skjedde fort...

Våknet natten klokken 04.45 av at vannet gikk... (Må bare si det at BF akkurat hadde kommet hjem fra guttetur på kvitfjell 5 timer unna, søndags kveld... PHU). Vannet var farget, og vi måtte dra inn på føden...

Riene begynte med engang vi kom inn på sykehuset ca kl 06... Der lå jeg frem til klokken blei 12, da kom jeg inn på fødestuen men ca 5cm åpning... Da blei sakene intense, å lystgass blei "redningen"... Da pressingen startet var jeg utslitt... Å han ville jo ikke ut... så han satt lenge under press, mens jeg fikk drypp for å forsterke pressriene... Blei så klippet, og vips var gullgutten ute...Klokken 15.03... Han var utrolig stor til å komme i uke 38... Hele 51cm lang og 3855gram... Men selvfølgelig så var det absolutt verdt det... bare LITT vanskelig å forstå at det er han som liksom har ligget inni meg i ni måneder, og at han er VÅR:))) Nå koser vi oss her hjemme... å jeg ammer for harde livet, for han er puppegal!

MASSE LYKKE TIL TIL DERE ANDRE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gartulerer :) Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Fødselhistorien din oser av energi og overskudd - virker som du virkelig koser deg nå.

Ha en riktig fin barseltid!!

Skrevet

Gratulerer så masse med lille gutten:D

Skrevet

Hei! Du sniker i køen, det skal vi ikke ha noe av! har termin 2 mars og sitter her like stor :-P

Gratulerer så utrolig mye :-)

Skrevet

Takk takk folkens... ja huff, jeg sneik vist... men hadde jeg ikke gjort det så hadde han jaggu blitt enda større å... phu..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...