solbrilla Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 hei, er det noen som vet om det kan være skadelig for barnet å dra på konsert under graviditeten? er i uke 21, så da skal visst nok ungen kunne høre... finner ikke noe om det på nettet...
NormaJean Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Nei, det er ikke farlig for fosteret at du drar på konsert!!!!! Husk at det er ganske langt inn til fosteret, mage, fett, fostervann osv. Lyden blir såpass dempet at det ikke har noen betydning. Men vil sikkert merke det hvis det er feks mye bass;) Har vært på flere konserter både forrige gang og nå, helt uproblematisk!
nicki82 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jg kjenner det er litt ubehag hvis jg er på kino f.eks. Da må jg holde meg på magen, for det kjennes ut som om ungen har lyst å hoppe ut Har ingen erfaring med konsert i graviditet, så dette er mer synsing fra min side Jeg mener at det er dumt å begrense seg, så du må nesten gjøre det som føles bra for deg, tatt utgangspunkt i formen Lykke til med valget
solbrilla Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 ok, men det er jo supert:) !!! takk skal du ha for tilbakemelding
mammaløve Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Var på konsert i helga, og drømte etterpå at jeg stilte med et stort hørselsvern på magen Tror nok bare det vil oppfattes som vibrasjoner og dur for den i magen Var verre med trengsel og fulle folk som ville ta meg på magen
AneG Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Da jeg gikk gravid m vår første var jeg på konsert med Pink 3 dager før termin..ikke noe problem det Tror bare hun kosa seg der inne, merka ingen forskjell i bevegelser ifht de som var vanlige De ligger godt polstra der inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå