Gå til innhold

Overnatting og nyfødt. Råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med deg anonym 22:19!

Ej

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare morsmelk som knytter dere to sammen! Så hvis du hadde hatt melk, hadde du sluppet å "finne på unnskyldninger" for å ta med deg den lille hjem. Nei, makan, jeg støtter deg 100% i å ta med deg den nyfødte hjem til din familie. Mor og barn trenger ro og hvile ettter fødselen. Hans familie kan da få se barnet, men du trenger vel ikke overnatte der?

Skrevet

Kjære 22:39, problemet til HI er tydeligvis ikke at far er uenig med at hun og barnet skal bo hos hennes familie. Det er svigermor som er problemet. Jeg har ikke tungt for det, jeg er veldig klar på hva jeg mener. Les hovedinnlegget litt nøyere.

Og du kan slutte med hersketeknikker - jeg har en annen mening enn deg og det synes jeg du kan respektere...

Skrevet

Merkelig samboerskap hvor dette er en problemstilling i det heletatt. Jeg hadde selv ikke sendt barnet fra meg på natten. Sover du hos din mor, ja så sover barnet der. Er svigers i samme by, så er det vel bare å dra på visitt? Spesiellt siden de allerede har sett barnet..

Hvorfor er ikke din samboer der med deg? Fint å få fri da, men det virket bare som dere hadde sånn avstand dere imellom i forhold til hva du skriver.

Skrevet

Selvfølgelig skal de det! Hva i all verden gir noen andre rett til å overprøve mors avgjørelser sngående den nyfødte?

Skrevet

Hiver meg på den - som mor bestemmer DU! Lykke til med å markere din posisjon som mor :-)

Skrevet

Men hva mener du med at du skal hjem for å hvile?

Skrevet

Men herregud da, jenta har da nettopp født, er full av hormoner og vil ikke skilles fra babyen sin. Det er helt naturlig, og ALLE bør respektere mor på denne tida!

Skrevet

Mor og barn har første pri i denne saken og når mor er mest komfortabel med å bo hos sin familie, er hun og barnet der - mulig at det er plass til pappaen der også?

Svigerfamilien må være glade og lykkelige på sin sønns, den nybakte pappaens, vegne, men bør, for å unngå konflikter, legge en demper på sin begeistring. Det er ikke de som er hovedpersoner. Hvis de blir sure over denne påstanden, ja da venter man til de er blitt modne og ansvarsfulle og ikke fullt så navlebeskuene.

Mor er ikke en rugemaskine som på bestilling elegant har trykket ut en baby til svigermor. Mor har gått gravid i nærmere ni måneder, og vært igjennom en fysisk prestasjon av hinsides dimensjoner; hun har født et barn. Et barn som er vant med lukten og lydene til primært mamma - og mamma skal da vitterlig være hemme med nurket en stund, så de skal være sammen for å bli enda bedre kjente med hverandre.

Så mamma: behold barnet hos deg, kos deg med den lille - gratulerer! - og slapp av :-)

Skrevet

Hi hvorfor skal dere ligge over på vær deres kant?Og hvorfor ligge over i det hele tatt?Hvorfor har ikke din familie sett barnet enda når dere bor i samme by?Og hvorfor har familien hans ligget over?

..Det lurer jeg på :-)

Skrevet

Hva i alle dager har det med saken å gjøre, 01:42?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...