Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Gutten vår er 6 år og vi slitter enda med saken
sprellemor Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Vårt barn gjør hvertfall det. Siden hun var 4 1/2 mnder eller noe. Har aldri hatt henne i senga, ikke engang da jeg ammet. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Sønnen vår er 2 år og han har sovet alene på rommet sitt med lyset av siden han var ca 5 mnd gammel. Men vi samsov heller aldri når han var baby heller!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Mine har sovet på eget rom fra de var ca 1 år. Nr 2 delte rom med nr 1 da men... Ikke noe problem å legge dem fra omtrent den alderen s lenge jeg var der til de sov. Begge har kommet inn til meg om natta innimellom, men det er en helt annen historie. Deg gjør unger ofte til de er nesten tenåringer
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Vår datter har sovet på eget rom siden hun var 6 uker (sov da hele natten).
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Da må gutten vår være spesiell *s HI
Musemor med tre søte små Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Gutten vår fikk eget rom da han var 1,5 år, og vi har egentlig aldri hatt noe problemer med det
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Sønnen min følte seg veldig utrygg så han sov på vårt soverom til han var 4,5 - 5 år. dattera mi sov på samme rom som oss til hu var 4,3 år. Da var hu klar for å ligge på eget rom. Synes det er viktig at barn føler seg trygge når de skal sove
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 mine to gjør det ihvertfall. største er 10 og minste er 4 mnd. når han største var baby fikk vi streng beskjed om at samsoving ikke var bra, nå sies det at det er greit, men det har jeg faktisk ingen tru på, derfor har min minste også sovet i senga si fra han var nyfødt
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Jeg brukte å sove sammen med mamma og pappa da jeg hadde mareritt.. Så kunne mamma og jeg lett sove sammen da pappa var på nattskift:) Og da jeg var syk.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #11 Skrevet 17. februar 2010 Takk for trøsten:) Mener det samme, barna skal føle seg trygge først. HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #12 Skrevet 17. februar 2010 Er det noe å skryte av sprellemor? Det er kjemekoselig for babyen å ligge sammen med mamma.Høres bare rart ut at man aldri har gjort det!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #13 Skrevet 17. februar 2010 Vår sønn fikk pupp lenge og vi samsov lenge.Etter vi sluttet med ammingen likte han å ligge sammen med oss likevel.Bare koselig :-)
sprellemor Skrevet 17. februar 2010 #14 Skrevet 17. februar 2010 Når vesla er syk, er det spsielt, da hender det hun sover hos oss. Men det er sjelden. Hun har hele tiden følt seg trygg i egen seng, så det har aldri vært noe problem at hun har sovet alene. Har hun mareritt går en av oss (gjerne jeg, da, best med mor...) og setter meg i godstolen vi har satt på rommet hennes med henne i fanget med dyne og hele pakka. Til hun roer seg, og enten gir uttrykk for at hun vil over i senga igjen, eller synes det er ok når jeg legger henne. En av grunnene til at hun ikke sover hos oss er at ingen av oss sover noe særlig godt når vi er tre i senga. Hun ligger og plukker oss i håret og ansiktet, og sparker og snur seg hele tiden. Best i egen seng. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå