Gå til innhold

Brasiliansk voksing - uke 36!! Ohh my god..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det vondeste jeg har vært med på - inntil videre selvsagt..

Er det flere som har opplevd at det gjør sååå vondt, og at man får blodutredelser og diverse? Neste gang blir det god gammel høvel og skum! :0) (Bare for å advare andre som føler for å "rydde opp" før fødsel.. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, blir vanskelig med høvel og skum også! Ser jo ingenting!. Merker jeg er mer følsom på baken jeg. Når samboeren småklapser meg på ræva (på en god kosemåte såklart!) gjør det jo vondt - som om huden er utrolig følsom. :o)

Skrevet

Huff...jeg har store planer om voksing rundt uke 36...gruer meg litt nå:)

Skrevet

Hehe, spurte nettopp om dette med graviditet og voksing på anonymsiden. Jeg skal ringe salongen i morgen og høre hva de har å si siden de enkelte plasser ikke anbefaler brasiliansk når man er gravid.

Jeg vokste meg før jeg ble gravid og det var ikke mye behagelig nei, og så ganske mørkbankt ut der nede etterpå. Blødde litt og sånn.. Hva gjør man ikke for å føle seg fresh :D

Skrevet

gud bedre, hvis det har blitt så ille så må du ha gått til noen som ikke aner hva de holder på med:(

Jeg gjorde det frem til termin forrige gang helt uten problemer, men er vel kanskje også en forskjell på om man har gjort det jevnlig ellers eller om man begir seg ut på noe slikt for første gang så nærme fødsel?

Skrevet

He he... dere er noen tøffe damer!!

Det der hadde jeg ikke våget. Føler jeg er mer sensitiv all over for tiden. Var til fotpleier -og syntes det var vondt.. hun mente nervene var i klem pga ødem. og at det var derfor jeg var så pysete. Pleier nemlig å tåle vondter ganske godt.

kanskje du er litt hoven nedentil -at det har bidratt til at det ble så mye blodutredelser og vondt etter voksingen?

Jeg høvler over meg selv i blinde -men det vokser jo knapt hår for tiden, så det er ikke så mange tustene det er snakk om :))

Skrevet

Det er mange som ikke anbefaler å begynne med brasiliansk mens man er gravid, for man er mer følsom og har mer blod i området da. Dersom man han gjort det jevnlig før vil man ikke merke så mye. (Man anbefaler det heller ikke når man har bakrus, men det regner jeg med at ingen her inne har).

Skrevet

Gikk heller over til bare "bikini-voksing" da jeg var kommet godt ut i svangerskapet jeg. Da får man rydda opp en god del uten at det er så alfor vondt...

:o)

Skrevet

Joda, har gjort det jevnlig i 4 år jeg, men første gang det gikk så hardt utover utseende..:-)

Men får trøste meg med at det sikkert går over om et par dager - får bare se litt mishandlet ut i mellomtiden.

Damen jeg går til sa at dette kunne skje, siden man er mer hoven der enn vanlig og veldig sensitiv. Men jeg spurte også om "man burde eller ikke burde" gjøre det, men hun sa at det velger jeg helt selv. Hun hadde ingen anbefaling på hverken eller.

Tenkte like greit, siden risikoen for å kutte seg når man shaver i blinde også er stor :-)

Skrevet

Spurte fotpleieren min om dette i dag, hun driver også med voksing. Hun sa at pga hormoner ville det nok gjøre mer vondt og man kunne få blodutredelser. Hun anbefalte derfor ikke brasiliansk rundt eggløsning og mens heller. Men hun brukte visst en litt mer skånsom metode, så jeg tar sjansen. Får heller lide litt :)

Skrevet

Jeg har vokset brasiliansk i flere år og har gjort det kun en gang som gravid - det var VONDT! Ikke gidder jeg styre med høvel heller når jeg ikke ser noenting, så jeg har gått fra pen og glatt til 70-talls busk. Later som om det er fresht med endring :D

Skrevet

Hihihi, 70-talls busk! Den var god :) Jeg pleier å advare mannen før en hyrdestund at selv om jeg prøver etter beste evne å stusse det vakkert etter "touch" metoden, er det nok neppe noen prydbusk der nede for tiden! Voksing har jeg aldri prøvd der nede, og tror ikke jeg noensinne kommer til å våge det heller!

Skrevet

Hehehe! Artig! Jeg merker også at kroppen min er langt mer sensitiv enn normalt. Har høyere smerteopplevelse enn vanlig. Håper ikke det gjelder under fødsel også! Det ville jo være et svært uintelligent design fra naturens side i så fall! Når det gjelder håfjerning tar jeg høvelen og stiller meg foran speilet, så ser jeg sånn noen lunde hva jeg holder på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...