linney84 Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 heisann. har vondt konstant under venste ribbben helt øverst. kjenner det ikke viss jeg ligger. trodde først det var ungen som hadde en fot med ribbeina, men tror ikke det.Noen som har noe lignende, eller vet hva det kan vere.??
Gjest Lusen Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Er det en brennende vond følelse når du trykker som gjør at du blir helt nummen? Min lege sa dette var magesekk og nerver som ligger i klem. Har selv hatt den følelsen i MANGE uker - dessverre. De erfarne sier den forsvinner når magen faller mot termin. Da får man vel generelt bedre plass :-) Smør godt og ikke spis deg sinnsykt mett - det hjalp meg.
linney84 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 heisann. takk for svar .Vet ikke helt hva dette er men kjennes mer ut so noen har en pinn oppi ribbbena mine. Tror ikke det er ungen. vondt og sitte oppreist eller og bøye seg til venstre side. kjenner egentlig ikke bedre når jeg trykker fordi det ligger litt lengre inni,bak ribbbena, kjenner det nesten litt bak i ryggen og i siden..Har hatt utslag på urinprøven to ganger i det siste(leukocytter), men vet ikke om dette har noe med det og gjøre.har en håpløs lege som ikke har noe særlig greie på svangerskap men skal neste uke til jordmor for første gang. Er nok sikkert bare nerver som ligger i klem ja.Er forresten i uke 29. God bedring til deg lusen:)
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Hei. Kan ikke svare på hva smertene kommer av, men reagerer på at du har hatt utslag på leukocytter i urinen to ganger uten at det høres ut som om det er satt igang tiltak. Ubehandlet urinveisinfeksjon kan gi nyrebekkenbetennelse og senere komplikasjoner, så synes absolutt du bør undersøke om ikke du skal ha en antibiotikakur. Gravide har ofte få symptomer på urinveisinfeksjon. Nyrene kjennes forøvrig bak på hver side av ryggen, men usikker på om de kjennes så høyt som under ribbena. Jeg har forøvrig hatt mange urinveisinfeksjoner i mitt liv og har svært god erfaring med tranebær som forebygging og også behandling dersom ikke infeksjonen har kommet for langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå