Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er nå 23+3 og her er det ikke særlig mye liv i leiren lenger...kjenner pjokken noen ganger om dagen, men det er mye mindre. Han turner fortsatt endel for en gang kan han sparke i ribbena og neste i blæra så det virker som om han er aktiv da men....jeg har morkaken forran dersom det skulle ha noe å si. Flere? Erfaringer?
Ruttetutt ヅ Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Det kommer an på hvordan babyen ligger, og som du sier, hvor morkaken er plassert. Det begynner jo dessuten å bli trangere om plassen der inne. :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 bebisen har fortsatt veldig god plass. men så lenge du kjenner liv i allefall så trenger du nok ikke bekymre deg:-) hadde det sånn da jeg var rundt 27 uker. er 32 snart nå og nå har sparkene gått over til mer kraftige dytt.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 ja, han snur seg fortsatt kjenner jeg for igår var det spark i blæra og nå kjenner jeg det i ribbena De begynner vel kanskje få mer rutine på når de sover og når de er våkne nå? Godt å kjenne liv ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå