Gjest sug lut Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Så får vi se om det er mulig å lagre.
Patetica fåkksi Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har oppdaget at magefettet henger fast samme faen, men det er kanskje ikke det du sikter til.
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Det kan godt være magefett. Det er lagra også. Forøvrig har jeg spiste en skikkelig vond middag jeg lagde sjøl og hadde store forhåpninger til så nå skal jeg aldri ha laks igjen.
Patetica fåkksi Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Hva, hvordan kan laks gå galt? Jeg anbefalte laks hos naboen i dag, faktisk. Og fikk vann i munnen bare ved tanken.
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Det var ikke laksen sin feil. Det var en syk fløtesaus den ble ovnsbakt i, men jeg fikk nå i ettertid diagnostisert den og samtidig fastslått at min sønn kommer til å bli en stjernekokk, for da han kom hjem fra trening (oksehunger på tenåring er ingen spøk) sa han etter første bit "Her trengs det jo sitron!" og hivde seg inn i kjøleskapet, og da ble det umiddelbart mer sving på sakene. Jeg skal bli en gammel kone som min sønn lager mat til som jeg kan varme i micro. Fortrinnsvis på sitt eget kjøkken, siden han ikke er fullt så stjerne på det der med å rydde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå