Lille My*Overtid* Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Noen som kunne tenke seg å forbarme seg over meg å strikke dette pleddet for meg? https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43727713711&WKEY=%5b65534%3a43727713711%5d Please..:-)
Lillemy36 Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hei er det noen som har forbarmet seg over deg ennå?? mulig jeg kan hjelp deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå