Ugla er mamma! Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Fikk svaret fra Fürst idag etter hcg prøven på mandag.. Og det var ikke lystig lesning.. Den viste hcg på under 5 dag 19 etter eggløsning... Ergo, jeg er ikke gravid... Faen..... Nå må man bare prøv å finne ut hva jeg er..og hva vi får gjort med det. SA, ny MA eller EXU??? Da blir det prøverør på oss.. Dette skulle virkelig ikke være enkelt!!!!
Storkfrøken69 Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei og atter neeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg blir helt svimmel av skuffelse på deres vegne. Hva er det som skjer???? Sender så mange varme tanker jeg bare kan xxxxxxxxxxx
bumpi de bump Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Nå ble jeg også veldig lei meg, Ugla. Vet ikke helt hva jeg kan si, dette er så utrolig urettferdig. Sender deg en stooor klem.
Ugla er mamma! Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 Det føles ganske håpløst nå.. Håper bare dette regnes som en tredje graviditet og at gyn henviser meg til utredning.. Og er glad for at vi ikke måtte gå til uke 10 enda en gang...
Ugla er mamma! Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2010 Ja det er faktsk driturettferdig! Og det svir og sitte her med ømme pupper nå kjenner jeg..
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Ååååååå - det er så urettferdig!!!! Unnet deg så inderlig dette barnet.... Ord blir fattige, Ugla, dette er bare dødskjipt!!!! Stor klem
Ugla er mamma! Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2010 Akkurat nå føles det mest som om man burde gi opp hele greia. Men jeg vet jo at når det ha gått noen dager..så klarer man på ett sett å komme seg videre. Tenk så godt det er at man ikke vet om livets kronglete stier når man starter å gå. Er det noen her om har vært gjennom utredning for habituell abort. Hva sjekkes, og tar det lang tid å komme inn til utredning i Oslo??
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Nei !!!!! Dette var VONDT å lese ugla. Så trist at det ikke var liv laga nå heller..... Håper du får kommet inn til utredning og får noen svar, ikke gi opp, og IVF kan fint være det som gjør susen for dere. - men forstår skuffelsen dere nå må føle , atter en gang. Trøsteklem fra
MissTaurus Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Så leit Ugla:-( Det er dessverre ikke så enkelt å lage barn.. Håper du får en skikkelig utredning og finner ut hva som er problemet. Stå på!
uhhuhher Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Veldig lei lesning, Ugla. Tror alle her inne heier skikkelig på dere. Det er veldig frustrerende når ting skal være så inni hampen vanskelig. Her i huset har kona hatt fire forsøk, derav tre negative og én x.u., og jeg har hatt fire negative. Blæ! Nå blir det IVF i mai, og det føles veldig godt å se fremover. Håper du finner svarene du leter etter, og at dere får noe nytt å se frem til snart.
ikkegjortpå123 Skrevet 17. februar 2010 #11 Skrevet 17. februar 2010 Huff dette var kiipt Ugla, jeg føler virkelig med dere. Jeg håper utredning er rett rundt hjørnet, og at der ikke blir flere omveier på veien mot ønskebarnet. Ta vare på dere. Hilsen
Ugla er mamma! Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 18. februar 2010 Takk for omtanke jenter! Denne gangen føler jeg meg mest preget av stille frustrasjon. Tungt å gå på jobb idag. En kollega som straks er verpeklar..jeg hadde termin 3 uker etter henne med forrige svangerskap... Håper gynekologen regner også dette som en abort og dermed sender oss videre.. Det er alltids noe å kysse fingrene for... Ha en fin dag allesammen. Det er ganske utrolig hvor mye styrke vi faktisk klarer finne i oss selv når vi må..
luna+gravid Skrevet 18. februar 2010 #13 Skrevet 18. februar 2010 Ååå nei!!!!!!!!Nå ble jeg veldig lei meg på deres vegne kjære ugla og kone!Tenk at det kan skje dere, som allerede har vært igjennom så mye! Ord blir fattige her.Alt jeg kan si er at jeg selv har mistet 3 ganger, fikk aldri tilbud om utredning og oppfølging selv, men kjemp for det hvis du ønsker det. jeg ville satset på Ivf.Husk at gamle meg klarte det på første ivf forsøk, og nå er jeg snart halvvveis med en sprelle levende gutt i magen!! Meg ivf får man kontrollert syklusen, det er flere egg å ta av, dvs flere sjanser for gullegget, og jeg hadde også assisted hatching, som jeg innbiller meg hjalp med å feste egget til livmorveggen. Så jeg anbefaler det. Kanskje du bare trenger litt hjelp for at egget skal feste seg, sånn som meg?Du kan jo tydeligvis lett bli gravid, og sånn var det med meg også. Uansett, lykke til! Du er knalltøff, det må jeg si, og du kommer til å lykkes, det er jeg sikker på!
Sofia 40 Skrevet 18. februar 2010 #14 Skrevet 18. februar 2010 Det var triste nyheter, Ugla. Synes du har fått alt for mye motgang nå. Skjønner godt at det var tungt å gå på jobb i dag. Vi har mye styrke vi som er her inne, håper du klarer å hente fram den og se framover mot et nytt forsøk. Håper man også finner ut av hva som er problemet; du har sikkert spurt Lindenberg også - han synes jeg er flink. Ønsker deg og din kone en så fin dag som mulig:-)
Tamsin Skrevet 18. februar 2010 #15 Skrevet 18. februar 2010 Uff, så tungt!! Og i tillegg den absurde situasjonen med den verpeklare kollegaen.....!! Herregud. All sympati og varme tanker til deg. Vet det er lett for meg å si nå, men; IKKE GI OPP! Dere får det til tilslutt!
Ugla er mamma! Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 18. februar 2010 Når man får en rett høyre har man to valg, legge seg ned og gråte, eller tenke.."Det var vondt, sånn vil jeg ikke ha det" Som sagt så gjort.. Nå er jeg ferdig med inseminasjoner, og skal begynne prosessen med ivf. Vi søker i Norge, og ser hva som skjer. Barn skal vi ha. Jeg er forunderlig komfortabel med situasjonen. Det er meningen at vi skal få testet alt vi har av styrke, og i kommer til å komme ut av det enda sterkere. Jeg har jo et forbasket godt liv! Så nå er planen å avvente hcg'en jeg tok idag (etter oppfordring fra gyn) Deretter vente på mens, og så håpe jeg får tatt blodprøvene denne syklusen.Og så henviser legen oss både til Haugesund og Riksen, så drar vi dit de har kortest ventetid. (Avklart med henvisende lege) Det er sikkert ivf som er tingen We're standing strong!
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 18. februar 2010 #17 Skrevet 18. februar 2010 Dette er f.... så urettferdig altså Ugla, får lyst å stor grine sammen deg, men hva hjelper det da? Håper du får utredning nå, så dere får den rette hjelpa til å bli foreldre. Ta godt vare på deg selv og kjæresten nå <3
Håpefull38 Skrevet 19. februar 2010 #18 Skrevet 19. februar 2010 Nei, nei, nei!!! Det var da ikke slik det skulle ende. Var så sikker på at det skulle ende bra for dere! Men som du sier selv, var det jo bra at du slapp å gå til uke 10 før det skjedde. Tenker på dere. Klem:-)
luna+gravid Skrevet 19. februar 2010 #19 Skrevet 19. februar 2010 jEG HAR SAGT DET FØR, OG SIER DET IGjen; du er utrolig sterk Ugla! Du har en så positiv innstilling at jeg bare vet dere klarer dette-til slutt. Og- dere kommer styrket ut av det ja! Du er rett og slett fantastisk! Dere greier dette!Lykke til, og de varmeste tanker!
Ugla er mamma! Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #20 Skrevet 19. februar 2010 Takk luna! Vi skal greie det.. Og det hjelper jo ikke grave seg ned. På mandag skal jeg opp og ta ørten blodprøver for å få sendt avgårde henvisningen til Riksen. Og i tillegg har jeg ringt og meldt min interesse til prøverørsprosjektet til Dr. Lindenberg. Har samtale med han neste fredag. Krysser fingrene for at vi blir plukket ut. Vi må betale medisiner og scanning selv... men kostnaden med selve forsøket slipper man evt.. Vi får se..
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 19. februar 2010 #21 Skrevet 19. februar 2010 Wow - så spennende!!! Ingen fortjener mer enn dere å bli plukket ut til det prosjektet!!! Jeg skal sende masse gode tanker og krysse alt jeg har for at du blir med i prosjektgruppen :)
Dea89 Skrevet 19. februar 2010 #22 Skrevet 19. februar 2010 Jeg må spørre en av dere, men kan man få positiv el-test etter den første var negativ samme dag?. og har man smerter dagen før eggløsning eller under eggløsning, har smerter nå, og tror kanskje jeg hadde positiv eggløsningstest den andre gangen idag. Kan man legge ut bilder her slik at en av dere kan hjelpe meg med å tolke?
Ugla er mamma! Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #23 Skrevet 19. februar 2010 Det kan ihvertfall ikke jeg hjelpe deg med, har alltid brukt digitale el-tester. Og det med smerter er vel veldig individuelt. Jeg har aldri hatt det. Ønsker deg masse lykke til
Ugla er mamma! Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #24 Skrevet 19. februar 2010 Ja det hadde vært kjempespennende.. håper de finner rom til oss
Barnedrøm Skrevet 20. februar 2010 #25 Skrevet 20. februar 2010 Fa...... dette var dritkjipt Ugla. Nå trodde jeg virkelig det hadde gått veien. Men du virker som en dame med mye ressurser så bruk de godt nå og få den hjelpen og mulighetene som finnes. Virker som CFC ikke har fyllt opp gratisforsøket sitt enda. Tidligere har det tatt tid før de har fått fylt opp. Masse lykke til !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå