Gå til innhold

21 nyhetene på tv2


freia *overtid*

Anbefalte innlegg

Hei!!

I dag har jeg 10 dager igjen til termin, men ble litt bekymret nå når de fortalte hva det skulle handle om på 21 nyhetene.

Hvis jeg ikke missforstod veldig så lurer de på om de som har født dødfødte og de som har død i krybbedød de siste mnd har noe med svinevaksina å gjøre.

Vet vel at jeg ikke bør bekymre meg så mye, kjenner masse liv hver dag..

Men det ligger jo alltid i bakhodet at det ikke er en selvfølge at alt skal gå bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm... har sett innslaget nå, kjenner jeg blir litt skeptisk ja! Er så lenge siden jeg tok den nå at jeg nesten hadde glemt hele greia. Krysser aller fingrer og tær og håper alt går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå kjente jeg at jeg ble helt dårlig.. Har ikke sett innslaget, skal se om jeg finner det på nettet. Men er det slik at det er mange som har dødd i krybbedød i det siste, og at profesjonelle mener det kan ha med svineinfluensa-vaksinen å gjøre? Fødte for 17 dager siden, og sover dårlig om natten i utg.punktet fordi jeg ikke slapper av når jeg og gullet sover samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel helst at nokre spontanabortar vart meldt som mistenkelege i forhold til vaksina. Mange av dei var det heilt klart andre årsaker til at at fosteret døde (misdanningar o.l.), dei andre har dei ikkje funne klare grunnar til at døydde. Det betyr likevel ikkje at det var vaksina som var årsaken, men at ein ikkje kunne utelukke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG skjønner ikke hvordan de kan gå ut i pressen og si slik, når dem ikke har klare beviser for at det er slik, dem må jo skjønne at det ikke er bra å bekymre gravide og nybakte mødre. For dette skaper hysteri, og selvfølgelig blir man bekymret av slike utalelser. Man er jo redd for de små fra før, men når slike uttalelser kommer får man panikk. Vi får tro og håpe at vaksinen ikke har noe med det og gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...