Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg ble tatt bilde av i dag, av en mann/gutt, som skulle legge ut bilde på bloggen sin..en moteblogg..hehe;-) Den er på fransk og heter noe som svetlanadiaries.blogspot, trodde det var Svetlana, men jeg finner den jo ikke.. kanskje et annet russisk navn ala Svetlana? Det er i hvert fall diaries.blogspot.. Hmmmm!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Ingen? Tips til hvordan jeg kan finne den? Da får dere sett et rart bilde av meg i svær pelslue!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 For alt du vet havner dette bildet av deg hvor som helst på nettet, ville fått nettadressen skrevet ned jeg tror jeg, og ikke minst navnet til han som tok bilde av deg, men det er meg...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 hehe - du har nok blitt lurt - blond eller?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hehe! Da jeg bodde i kollektiv så brukte vi å spørre menn på gata om vi kunne ta bilde av dem til prosjektoppgave, blogg osv. Og så dekorerte vi kjøkkenveggen med bilder av menn i ulike former og fasonger;)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Ro ned litt med bindestrekene du over her. Hvorfor skulle hun ha blitt lurt? Om HI er blond, det vet jeg ikke. Men du derimot- du tror jeg er det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Jeg vet at jeg ikke har blitt lurt, jeg har sett han med Simen fra Moods og vet han driver innen design:-) Og jeg er faktisk ikke blond heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå