Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hun var så nydelig der hun lå og bokset i mammaen sin. For en fantastisk følelse å få se henne! Tenk at det blir to søstre med to år i mellom... Gleder meg sånn til å se henne:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 ÅÅÅÅhhhh så herlig! gratulerer! Skal på ul selv i morgen og går med en jentefølelse så blir spennende å se! Spiste/drakk du noe søtt før du gikk på ul idag med tanke på aktivitet i magen? Har så lyst til å vite kjønnet hehe.
Juli.mamma til 4. Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer med jente:) Herlig å se disse små på skjermen. Katta: Jeg drakk cola før jeg gikk inn. Gutten sprellet som bare det;)
sosol Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer med jente... jeg og venter jente.... Jeg slapp å ha i meg no søtt da jeg skulle på ultralyd. ho like itj at noen klemmer for mye på magen så da sparke ho til de slutte å klemme og trykke hehe...
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2010 Hei Katta, jeg satt leeeeenge på venterommet(2timer) og sovnet nesten. Så når vi endelig kom inn ble den lille kjempeglad for at det skjedde noe. Og var kjemeaktiv. Faktisk så aktiv at legen sa at dette nesten ble som 3D ul, fordi hun beveget seg så mye. Gled deg til i morgen Katta!!! Det var så sinsykt herlig å se den lille ligge der å sparke og bokse rundt. Ble bare dødsforelsket i nurket:) Oppdater meg i morgen?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå