Gå til innhold

Har begynt å glede meg masse!!


Tullball

Anbefalte innlegg

Nå har det virkelig gått opp for meg at det er et lite barn inni meg og jeg har begynt å glede meg masse til å få se henne. Googlet Lennart Nilsson's bilder i går og fant et der babyen sitter med totten i munn når h*n er 20 uker. Sprøtt at det inni min mage ser sån ut... :) kan anbefale å ta en titt på de bildene. Utrolig flotte!

 

Hvordan er det med dere andre jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg masse. Har virkelig kjent spark utenpå magen denne uka :) Helt fantastisk følelse å ligge og kjenne på. Tidligere har jeg kjent det mest inni magen. Samboeren min mobber meg litt for at jeg snakker til babyen når hun ligger og sparker. Gleder meg sånn til hun blir enda større og kommer til verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse nå, blir straks mer spesielt når jeg kjenner vesla sparker :) er ikke så sterke spark enda, men gleder meg til samboeren også kan kjenne:)

er fortsatt litt nervøs for at det skal skje noe med vesla jeg da... men sannsynligheten er vel ganske liten nå. Men den bekymringen vil vel være der resten av livet:) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke begynt å snakke med magen ennå, men syntes det er gøy når det sparker. Både mann, mamma og bror har kjent at det sparker. Masse aktivitet på kvelden og da er det koselig å kose med både mann og mage. Er blitt skikkelig nyforelska i mannen min også. Tror det kommer av at vi koser mye mer enn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede glede:) Jeg klarer nesten ikke å tenke på annet jeg...

men synes bare at tiden går så veldig sakte:) Håper på vår snart - har liksom tro på at dagene kommer til å gå litt fortere da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder mg masse her også :DHelt vidunderlig deilig å kjenne lillebror inni magen! Siden dette er min nr to så vet jeg at til tross for våkennetter og slit så er d utrolig mye kos også. Ser virkelig frem til sommeren ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...