Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er femtegangsgravid, og har ett barn. I første svangerskapet, det som gikk tiden ut, hadde jeg masse kynnere fra uke 17. Nå er jeg i uke ni og syns jeg kjenner kynnere flere ganger om dagen, er dette virkelig mulig?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Er 4-gangs gravid og kjente kynnere denne gangen fra tidlig uke 12.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Er nok helt sikkert mulig. Jeg er kun andregangs og kjente kynnerne første gang i uke 11-12. Ikke så plagsomme da - men nå er de det. (Nå sliter jeg med kynnerne også da. Gjorde det med nr 1 også. ) Lykke til og ikke minst gratulerer
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg kjenner jo ikke at magen strammer seg enda da. Livmora har jo ikke kommet over skambenet enda, ikke som jeg kan kjenne. Så det jeg kjenner er det suget i magen, og at det kjennes ut som det samler seg noe der nede Gjør vondt utover dagen, akkurat som sist, så joda, dette blir nok artig svangerskap Takk for svar. Og grattis med graviditet Vålerenga, jeg hadde samme termin som jeg, men mistet. Satser på at oktober er min mnd! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå