Gå til innhold

Til alle Mars- mammaer:)


cel25

Anbefalte innlegg

9 måneder er snart gått... Endelig kan vi snart få se, lukte og kjenne på den lille gutten, eller lille jenta som har ligget i magen vår så lenge. Samtidig blir det nok også litt rart. Rart og ikke lenger kjenne bevegelser og spark, noe som har vært en selvfølge i flere måneder.

Og hvordan vil vi takle den nye hverdagen?

Snakket med ei venninde her om dagen og sa til henne at det skulle bli så deilig og få sove godt om natta, og ikke minst lenge om morgenen. Så gikk det ganske kjapt opp for meg at "hva er det jeg sier, sove godt og lenge?" Blir nok noen år til jeg kan ligge og sove til klokka er ti om morgenen... Hallo liksom...

 

Vil bare ønske dere alle lykke, lykke til- med fødselen og det og bli mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk det samme tildeg også... nærmer seg no for de aller fleste av oss dagene går liksom ikkje fort nok.. Greitnok at man ikkje får sove så mye med små barni huset men man får no tilbake kroppen sin og kan endelig ligge på magen igjen... Det ser eg fram til .og ikkje være kvalm lenger og kan spise hva man vil..... Og ser veldig fram til å denne gangen få vårbaby og ha flotte mnd å sefram til å gå på tur og kose oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg både gleder og gruer meg til å bli mor igjen. Den har det liksom så trygt der på innsiden nå. Selv om jeg har slitt i dette svangerskapet, er det å gå gravid noe av det fantastiske jeg noen gang har gjort og gjør akkurat nå. Men klart, selv om også datteren min av og til sliter meg ut, så er jo også det å bli mor noe av det fantastiske jeg har opplevd. Kanskje jeg glemmer det litt for ofte, hvor fantastisk hun egentlig er.

 

Hvor forsvinner egentlig alle marsmammer etter de har født? Finnes det et annet forum de beveger seg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det lages noe forum/klubb på dinbaby.no siden barnet ikke lengre er i magen.... ?? Veldig usikker, men har sett de har noen klubber der inne uten at jeg har vært inne og kikket nærmere.....

 

Jeg krysser fingrene for at modningsakupunkturen har sin virkning og at jeg ikke trenger å gå så lenge på overtid.... Har vært hjemme siden november og nå er jeg VELDIG klar for å komme meg videre. Det er ikke bare fantastisk å være gravid!! ...men legen sa i dag at vi sees ganske sikkert om en uke til kontroll igjen så da får jeg innstille meg på det og bli positivt overrasket om noe skulle skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og det samme til deg :) Det er ei fryktelig spennende tid vi går i vente! Jeg er førstegangs og det går stadig opp lys for meg med tanke på at hele tilværelsen kommer til å bli totalt forandret når det kommer en eller ei til i huset!

Samanta Fox: jeg tror det er noe som heter dinbaby.no...tror mange av mødrene fortsetter å diskutere og holde kontakten der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på UL i morgen,for og sjekke om han i magen har snudd seg. Han har nemlig så veldig lyst og ligge på tverr. Har termin 13 mars,så han må snart bestemme seg.

 

Ser fram til og ligge på magen igjen og slippe halsbrann og bekkenløsning.

Gruer meg til fødselen,da det ikke var noen kjekk opplevelse når jeg fødte min datter,i mars for 4 år siden. Så,dette blir mitt andre mars barn. Fin tid og føde på,med våren rett rundt hjørnet.

 

Lykke til alle mars mødre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk at nå nærmer det seg virkelig for oss mars mødre:) Må si jeg gleder meg enormt til å bli mamma igjen! Har en datter på 2,5, så får det travelt i en tid framover. Men så lenge man passer på hverandre og får hjelp, så skal dette gå så bra!

 

Tenkte å si at etter fødsel går vi over til Dinbaby og klubbsider ja!

Denne brukte jeg mye etter sist fødsel og var et kjempegodt hjelpemiddel og forum for oss som sikkert luere på alt mulig når babyen har kommet! Moro å følge hverandre en stund etterpå og se hvordan vi alle takler den nye hverdagen!

Så håper vi møtes der inne når vi er i "mål"

 

 

Lykke til alle sammen! Nå er vi snart i mål og får verdens aller beste premie!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...