Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei Jeg lurer på om man kan bruke samme donor i "en annen runde" dersom man blir gravid på en jordmor-basert klinikk dersom det blir nødvendig å bytte over til en lege-basert klinikk. Man blir jo ikke akkurat yngre og det kan være at det i neste runde viser seg å bli enda vanskeligere å bli gravid. Jeg har planer om to barn, og siden det ikke er barnefar med i bildet, har jeg ikke noe ønske om å gjøre det enda vanskeligere for dem i oppveksten. Da har de ihvertfall det til felles at de har samme donor. Vet at dette kun kan være en mulighet dersom man bruker anonym donor. Håper det er noen som har erfaringer på området.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Hei Jeg har en donorbarn, jeg spurte da klinikken om jeg kunne reservere noe strå i tilfelle søskenforsøk. De sa at de var tomt for akkurat denne donoren. Jeg måtte ta kontakt med cryos for å bestille selv og få noe strå sendt til klinikken. Du kan jo gjøre det samme? Jeg søkte på donornr på dette: http://dk-da.cryosinternational.com/private/donorsoegning.aspx Hvis du ikke har noe bestemt donor kan du jo be om donor etter kriteriene du ber om: hår- øyefarge, høyde og vekt. . . Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå