Gå til innhold

Termin i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende!! Hadde menstermin i går og Ul-termin i morgen.

Var hos jordmor i dag, og hun skal sende henvisning til sykehuset for å be dem sette meg igang hvis jeg går lenge over (pga ME, har nesten ingen krefter igjen,...), men hun sa de er VELDIG strenge på sykehuset med hvem de setter i gang, så vi får nå se....

Forhåpentligvis kommer lillejenten helt av deg selv! Det er jo det beste! :-) Men jeg har gått over to ganger før, så det er vel en fare for det denne gangen også...

Hadde forressten en ørliten dråpe blod på papiret i dag, og det var visst et klart modningtegn. Har tatt modningsakupunktur i 5 uker nå.

Gruer meg til fødselen, men gleder meg så veldig til å møte lillejenten vår!!! :-)

Lykke til alle dere andre her inne! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ha lykke til med den kommende fødselen:D Også krysser jeg fingrer for at du ikke må gå så alt for lenge over tiden:D

Skrevet

Så spennende!!! :-) Jeg tror hun kommer ut ganske snart, siden du har hatt litt blødning.. Det er jo et ganske greit tegn på at det skjer noe veldig snart! :-D

Jeg har termin hele helgen (fredag, lørdag og søndag).

Begynte med modningsakupunktur for 2 dager siden og hadde da + i dag! Får håpe det har noe virkning selv om jeg har vært der så få ganger. :-/

Hvor får du nålene på kroppen??

Første gangen så var det selve modningen hun fokuserte på og i dag var det mer fremskynding av fødselen, hvor hun stimulerte nålene mer og tok de lengre inn i huden!

Har ikke kjent noe enda... Første gangen hadde jeg veldig mye mensensmerter + kynnere :-)

Du få ha lykke til :-D Fødselen går nok fint skal du se.... Jeg og gruer meg kjempe masse, men gleder meg mer til å se prinsen i magen at jeg ikke tenker så mye over det!! :-P

Skrevet

De første ukene fikk jeg kun nåler i leggene. Så de to siste fikk jeg også en i magen like nedenfor navlen, en i pannen, en i hvert håndledd og en i hver hånd (mellom tommel og pekefinger. Dette punktet kan du også stimulere selv. NB! Bare hvis du er fødeklar, akupunktøren sa "Dette er nesten et abort-punkt".

Når jeg hadde sittet i 30 min med disse, måte jeg snu meg, sitte på en stol og få 5 nåler i korsryggen.

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...