Knøtte85 Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Her er det liv hver dag, og til tider tar h*n HELT fyr.. Hehe.. Kan veldig ofte se utenpå magen at h*n beveger seg.. Aktivitetsnivået på denne og min datter, er totalt forskjellige! :-P Hvordan er det med dere?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Er snart fullgåtte 18 uker og de siste par dagene har barnet tatt helt av inni der. beveger seg som bare det. Artig!
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 I går kveld var første gang jeg kjente ordentlig romstering der inne. Veldig moro! Ellers har jeg bare kjent to små spark. Er i uke 19.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 jeg merker ikke masse til henne,men hun er der ja, når hun først setter igang! ) Vi gleder oss bare til pappaen hennes kan kjenne at hun sparker ) Ikke lenge til det nei... )
Gulla123- jente i magen <3 Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er 19+3 og har nå de siste dagene begynt å kjenne små "dult", ellers har jeg bare kjent litt romsteringer. Håper på å få kjenne mer ganske snart:)
Pixie Power Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Kjenner hver dag, ja :-) Og ser det utenpå. Spesielt mye aktivitet tidlig på morgenen, og sent på kvelden. Men kjenner jevnlig ila dagen. Førstemann var turbo inni magen og er det untenfor, og dette ser ut til å bli en turbo til...hjelpes meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå