Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Helvette (jo flere T'er, jo sterkere uttykk?)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 driter som regel i rettskrivningen til folk men bare hater og/å feil. Det fucker opp hele setningen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Vansklig desuten offte kansje kjede (skjede) deppresjon sitvasjon "jeg har ikke HVERT der"...hvert...vært Og alle disse som skriver laaaange avhandlinger,UTEN avsnitt..hate it!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er sikkert en av dem som skriver noen feil så jeg skal ikke nevne noen.. Men jeg irriterer meg også over lange innlegg uten avsnitt! Fryktelig slitsomt å lese. Går ofte bare ut igjen av innlegget jeg da dersom det blir for langt!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 jeg blir depremert av tråder med skrive feil uten tegnsettning eller ansvitt det er så iriterrende å jeg tror jeg dør vær gang dette kjer
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Er dere ikke LEI av dette snart nå!? Faen så lite dere må ha å gjøre på!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 HI: jeg er selv språknazi som egentlig vrir meg i stolen når jeg ser skrivefeil. Samtidig er jeg moden nok til å forstå at dette ikke alltid skyldes uvitenhet men ofte en diagnose kalt dysleksi, som er til stor belastning for den som lider av den. Jeg har selv ei søster og ei venninne som har slitt seg gjennom skolen med lettere dysleksi og kan love deg at dette er dypt fortvilende for de som plages med rettskrivningen. Det er noe man ikke kan noe for. Man mobber ikke mennesker som har en lidelse man ikke kan hjelpe for selv. Som voksen og forelder burde man vite såpass. Men i og med at du åpenbart ikke begriper såpass, tar jeg meg herved tid til å forklare deg det. Normal folkeskikk forhindrer vanligvis voksne fra å påpeke andres svakheter. Og den spiller tydeligvis såpass inn hos deg at du velger å bruke anonymknapp, men det hjelper ikke så lenge budskapet ditt fremdeles kommer igjennom og kan såre og latterliggjøre andre dib'brukere. Hva skjer den dagen din sønn/datter kommer hjem med diagnosen dysleksi? Vil mamma da gjøre narr lage artige lister av de "tåpelige feilene" barnet presterer?? Tror ikke det. Og nei, det er dessverre ikke noe man vokser av seg. Innskrenkede menneske, voks opp!! Ikke rart det mobbes i skolen, all den tid foreldrene forfekter slike holdninger til andres lyter.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #11 Skrevet 17. februar 2010 Tja.. selv er jeg en kjempe fan av ord deling.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #13 Skrevet 17. februar 2010 Det som er litt artig er at dette ikke er orddelingsfeil, men særskriving. Dette er orddeling: På gangveien gikk det mange skoleel- ever på vei til skolen. Særskriving: På gang veien gikk det mange skole elever på vei til skolen. Orddelingsfeil er altså der man deler ordet på feil sted. Det blir vanskelig å lese. Særskriving er at man skriver to ord der det egentlig skulle vært ett.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #14 Skrevet 17. februar 2010 værste kansje barneværnet pluss alle de innforjævlige dialektinnleggene, som man ikke skjønner bæret av, og de som skriver d for det, oxo for også og e for er.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #15 Skrevet 17. februar 2010 (går det) ann: an Kannsje: kanskje Værtfal: hvertfall Hviste: visste og/å trykt: trygt kann (man spise salami): kan skall: skal "Kul slang" av typen "ass" og "hvor kult er det a`"
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #16 Skrevet 17. februar 2010 Orddeling brukes om begge disse begrepene.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #18 Skrevet 17. februar 2010 De som tror de kan bruke aksent, men ikke gjør det. Det heter én, ikke èn. De som tror adverbet òg, skrives óg. De som roter med cedille og cirkumfleks
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #19 Skrevet 17. februar 2010 Vaneligste - vanligste Statestikk - statistikk Dibatt - debatt Mann kann ikke klage - man kan ikke klage
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #20 Skrevet 17. februar 2010 Det brukes ja, men det viser bare hvor kunnskapsløse de som bruker det er.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #22 Skrevet 17. februar 2010 de som ikke kan forskjellen på et og ett
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #23 Skrevet 17. februar 2010 Hvet du hva, med h... irriterer! Menssmærter, med æ!!! Eller andre smerter.. Hehe... Da fikk jeg ut det Kan ikke for det, irriterer meg over skrivefeil, men det er selvfølgelig ikke noen som skriver feil bare for å irritere meg, så det er antagelig litt smålig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå