Sol Skippertaksdronning Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Fortalte familie om babyen i dag, dette er nr seks, og som forventet var reaksjone lik som med de andre...supernegativt...type:"uff, du gjør det ikke enkelt for deg selv, hva tenker du med, dette kan da ikke være en god idè..." så nå er jeg egentlig bare lei meg, og angrer på at jeg sa noe i det hele tatt. De mente abort var den eneste løsningen, til jeg sa fra at jeg er 13 uker på vei..mye uffing og ojjing.. Det vil fortsette å være så fram til rett før babyen kommer, da er plutselig alt greit..hvorfor kan de ikke bare være glad på mine vegne for en gangs skyld...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Huff, føler virkelig med deg. Hadde det slik med de 2 første barna mine, ikke noe gøy. Nå skal jeg ha min 3 etter 13 år og min nye manns 3 så får 5 barn tilsammen. Nå synes alle det er topp. Ikke tenk på hva alle synes. Er tross alt vårt liv og vi som bestemmer. Synes det er koselig med mange barn jeg! Stå på ditt og hev deg over fam.din. Trøsteklem
Sol Skippertaksdronning Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Er glad for mini både jeg og pappaen, legger bare en liten demper med såne kommentarer. Skulle tro vi var tolv år og idioter....jeg er 31, han er 28 så vi er da vitterlig godt voksne begge to. Usj, kjennes at hormonene ikke er helt i lage. Man føler seg bare så liten og inkompetent når andre begynner på det viset.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Ja er det ikke rart hvor liten en føler seg når foreldrene er negative til hva vi velger å gjøre selv om en er godt voksne? Bare vent så skal du se at de kommer på andre tanker snart.. masse lykke til. Synes dere er flinke jeg som ønsker en stor familie! klem
gummitarzan Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 jeg skjønner ikke hvordan mennesker kan si noe sånt...er jo ikke dem som skal ha barn!!! ikke bry deg om dem..og hev deg heller over dem.vær glad for den lille som vokser inne i deg.tenk deg når dere blir gamle den store fine familien dere kommer til å ha rundt dere.heldig er dere!!! lykke til:)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2010 Takkjenter:) Merker man blir i bedre humør her. Kjærestens mamma ble kjempeglad, godt med en så reaksjon og. Men dere har rett, må bare heve meg over mn familie, og fortsette og glede oss til august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå