Gå til innhold

Svak positiv CB vanlig og billigstrimler, men negativ Cb digital??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår virkelig ingenting nå...

Har hatt en menslignende blødning, men som kun var i to dager. Spottet i 2 dager før dette igjen, noe jeg aldri har opplevd før...får streker på alle billigtestene jeg har tatt og på 2 vanlige CB!

Men fikk ikke gravid på Cb digital på samme urin..

Tror jo jeg mest sansynlig har mistet tidlig siden jeg får svake streker etter den blødningen, men orker ikke å gå til legen å ta blodprøver denne gangen og..

Kan man stole på de vanlige Cb testene, eller er det noe andre som får blå strek uten å være gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som digital testen trenger høyere hcg for å slå ut, så alt taler jo for at du er gravid:)

Skrevet

Ja det kan kanskje virke sånn..men sist jeg var gravid (og mistet) så slo både billigtest og cb digital ut på samme dag..men da skal det sies at det var en sterkere strek på billigtesten enn jeg får nå.

Men hvordan går det med deg? Har lest innleggene dine her, og det er jo veldig rart at du har fått positive tester om du ikke er gravid. Vet hvor frustrerende det er! Har egentlig ikke helt troen på at jeg er gravid, føler at det er mer logisk at jeg har hatt en tidlig SA..

Eneste symtomene jeg har på graviditet er vondt i korsryggen, litt murringer i magen og oppblåst mage. Puppene er egentlig helt normale og det er litt rart siden de var grusomt ømme sist gang..:S

Skrevet

Jeg er helt sikker på at hvis du tester igjen om et par dager med en digitaltest, så slår den ut:) De er ikke like følsomme, etter det jeg har lest på nett ihvertfall. Med meg går det okei, men jeg er forvirret og litt frustrert (les: mye frustrert!). Har mensverk som kommer og går, og spottet en dag sist uke, og nå mandag. Ikke noe etter det. Tenker at testen sist uke nok var en feiltest, og venter nå på svar på bl pr tatt idag! Da har jeg noe å forholde meg til.

Lykke til i de neste dagene, virker som dere har fått klaff:)

Skrevet

Ja forstår veldig godt at du er frustrert. Men så lenge du ikke har fått mensen, så er det vel håp for at du er gravid :) men det får du jo svar på når blodprøvene er klar.

Jeg opplevde å få to helt svake CB tester tidligere i høst, og da tok jeg blodprøver som var negative. Men har aldri fått utslag på billigtester uten å være gravid, så håper at det er noe på gang! Men er veldig redd for å bli skuffet enda en gang, så derfor får jeg bare teste videre til jeg blir noe klokere :S orker ikke enda en tur til legen, for å få negativ hcg-prøve.

Du må oppdatere når du får svar da,og så håper jeg at du er gravid likevel :) Lykke til!

Skrevet

digital trenger 50 i hcg mens de andre trenger 25 i hcg. til meg testet jeg en uke senere med den digitale i forhold til vanlig cb.

lykke til

Skrevet

Mener å ha lest at Cb digital er like sensitiv som de vanlige CB-testene? Men virker jo som om mange har erfaring med at den er mindre sensitiv ja..vanskelig å bli klok på disse testene synes jeg!

Skrevet

nei de er ikke like sensitive, snakket med legen min senest i går om dette tema å da nevnte hun dette med 50mmh hcg på digital og 25mmh hcg på vanlig. tror du bare kan stole på at du er gravid jeg, vent ei uke så skal du se at du får positiv sterkt på alt sammen:)

Skrevet

Weeey..hva er det jeg leser???

Morro å lese at det kan hende at det er noe på gang hos deg, Lille Diamant!!! Jeg håper og tror at dette går din vei denne pp'n :) Ville ha vært helt rått hvis det har klaffet for deg nå!!!!!

Jeg har no vært på ordinær UL, og fikk tatt en liten titt på lille guttegull i magen min :)

Mange lykke til!!! Hold oss oppdatert, da :D

Skrevet

Hei vennen! Signerer Nicki her! Håper du er gravid, noe jeg tror du er!

Var også på ul idag og venter en gutt! masse lykke til. Krysser alt jeg har! Stooor klem.

Skrevet

Så kjekt å høre fra deg nicki82 :)

Og spesielt kjekt å høre at dere har fått sett lillegutten deres på UL :) det må være en herlig og uvirkelig opplevelse på en gang?

Her i gården tar jeg ingenting som en selvfølge merker jeg, så blir ingen feiring før jeg har alle mulige bevis for at jeg er gravid ;) men klart det er jo litt rart at alle testene jeg tar får svake streker..så får se hva som skjer fremover :)

Ellers da, er formen din fin, og har du kjent liv enda?

Skrevet

Hei Katta! :)

Gratulerer så mye med gutten du venter ;) er så glad for at alt er bra med deg og den lille! Håper du slapper av og nyter graviditeten?

Jeg håper jo det er noe på gang hos meg og, men tørr jammen ikke tro noe som helst egentlig. Føler jeg har blitt skuffet så mange ganger nå..så prøver å roe meg ned litt her :)

Klem!

Skrevet

Arongulle1år+2SA*ønsker-spire*

Tørr ikke tro at jeg er gravid siden jeg har blødd, for det virker litt for utrolig at det kan skje. Men får bare vente litt, og teste igjen..så håper jeg at testene viser det jeg vil se!

Takk for informasjonen angående CB, da vet jeg det til neste gang :)

Skrevet

skjønner at du er litt engsteli ja, men vent i noen dager så skal du se:) blødde du mye da du blødde? mye klomper osv? så klart en kan jo også ha vanlig mens hvis man er gravid også, min mor hadde mens de 3 første mnd mes 4 barn:)

Skrevet

Testet igjen idag tidlig og nå i ettermiddag, og begge testene var negative..og jeg har begynt å blø igjen. Så mistenker at egget har prøvd å feste seg, men at det ikke har gått denne gangen..

Da har jeg spottet og blødd i tilsammens 8 dager denne syklusen! Så det må jo ha vært den wild yam'en som har tullet til hele systemet. For de andre mnd, så har jeg vært like regelmessig som en klokke og ikke spottet i det hele tatt før selv ikm-dagen.

Men skal for sikkerthets skyld ta en ny test om noen dager, for virker veldig rart hele greiene synes jeg :(

Skrevet

Hei, lille diamant!!

Huff...når jg leser det du skriver, føler jg virkelig med deg. De emosjonelle berg og dalbaner med g-tester er virkelig en prøvelse!! Sender deg en klem, og strø en maaaasse babystøv for å hjelpe til.

Når det kommer til sp.målet om jg har kjent noe liv, så ja :) Har begynt å kjenne det ganske tidlig. Rart, siden jg er førstegangs.

klemklem og lykke til!

Skrevet

Hei igjen Nicki :)

fikk positiv test idag på morgenurin, men det er en test som er mer sensitiv enn billigtestene. Så tror jeg er gravid, men skal til legen på mandag for å få tatt blodprøve..er jo veldig rart at jeg tester positivt så sent, og at jeg har spottet i flere dager :S

Må si jeg gleder meg til den dagen jeg får oppleve ett normalt svangerskap, der man kjenner liv og endelig kan slappe av :)

Håper du nyter tilværelsen som gravid :)

Skrevet

Åh, så gøy da!!

Som du sier, så er pos. g-test en god start på nye bekymringer. Må nok skrive under det du opplever, ikke er helt etter "oppskrifta", men det er mindre viktig, så lenge spira sitter *sitter som et stort kryss her i sofaen*

Jeg vet av ei som oppdaget at hun var gravid, i hennes 4. måned uti svangerskapet. Så ikke alle har helt klare tegn på svangerskap... Nå er jenta hennes 6 år :) :)

Jeg nyter graviditeten min veldig :) Det som er litt kjipern, er at jg er arbeidsledig og kombinasjonen med stor mage, er ikke det helt enkelt...

Har slått meg til ro at jg kommer til å tilbringe min siste halvdel av svangerskapet i heimen, men håper at hellet snur..

Men selv med min karrieremessige stagnering, har jg aldri vært så lykkelig.

Mange lykke til hos legen, og ikke glem å oppdatere.

Jeg heier på deg!!!!!!!

Klemklem

Skrevet

jeg fikk og svak strek på mine tester, men negativ cbdigital... men jeg har hørt at digital trenger mere hcg for å slå ut positiv,, jeg ventet i 5 dager, å testet på nytt me digital å da sto d gravid 2-3 :)

Skrevet

Hei Opsideisi!

Så godt å høre at andre opplever det samme med den digitale :) vet ikke om det har noe å si, men fant ut at jeg har brukt den digitale feil faktisk. Tisser alltid en plaskopp jeg, da jeg syns det er vanskelig å sikte på testene..hehe, og har kun holdt den digitale nedi urinen i 5 sekund begge gangen jeg har brukt den denne gangen...den skal derimot holdes nedi urinen i 20 sek!

Så lurer jo på om den hadde vist gravid om jeg hadde gjort rett..hmm. Er uansett gravid da, så om alt er normalt så skal vel den digitale slå ut på meg nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...