nicki82 Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Endelig er dagen for ord.UL snart kommet Har ventet lenge på den store dagen, og er så veldig spent!! Har lest om at det hjelper å spise/drikke noe søtt, for da er det lettere å få ungen til å vise frem kjønnet. Kan ikke det skape trøbbel for legen å sjekke om alt er i orden med den lille, når den blir hyper på sukker?? Har noen lyst å gjette kjønnet på min og samboers lille gull??
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Det lurer jeg og på, skal også på ordinær ul i morgen!! Lykke til!! klem
nicki82 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg skal ha UL 14:45, enn du?? Har allerede skissert et par skrekkscenarioer i mitt eget hode. Jg velger å ikke å skremme meg i retning - helsetilstanden til ungen, så de tankene jeg har gjort meg opp nå, går mest på jordmor som egentlig ikke har tid til meg. Ei som kanskje er max sliten etter en lang og krevende arbeidsdag, så hun ikke tar UL på alvor ol. Jeg må jo bare finne på noe å bekymre meg for xp Tenker på at jg muligens må ha på meg vannfast maskara, itilfelle jg lar hormonene ta over
Mamma's Magic Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Lykke til begge to:) Det blir sikkert en fin opplevelse, og ingenting å være redd for!
Mamma's Magic Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Og forresten, det med å spise noe søtt gjør at babyen beveger seg mer, men det er ikke dermed sagt at det er lettere å se kjønnet, noen ganger tvert i mot, fikk jeg høre. Vår lille tulle spratt så fælt rundt inni der at de nesten ikke fikk målt det som skulle måles. Og jeg måtte innrømme at jeg hadde hivi innpå noen seigmenn rett før jeg gikk inn:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Har samme tanker som deg Nicki! Jeg skal kl 10 i morgen formiddag. Nå er jeg virkelig i tvil om jeg skal ta noe søtt før jeg går inn (noen slurker cola kanskje)? Tusen takk til dere som ønsker oss lykke til. Håper barna våres er friske og raske. Har i allefall vært godt m bevegelser disse 2 dgr! klem
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Lykke til begge to Husker deg fra "bli gravid", Nicki82 Pleier å huske de som temper He, he.. Jeg er elendig på tipping da, men jeg får tippe på gutt. Så spennede da, må oppdatere oss hvordan det gikk
nicki82 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2010 Hei, Elisabeth Er smigret over å bli husket, siden det er en del som temper i prøvetiden. Jeg husker godt deg og, siden du har vært så veldig snill mot meg Tempingen har virkelig vært en liten prøvelse Var virkelig ikke enkelt å være førstegangsprøver til tider x) Er veldig rørt over at det endelig har blitt din tur. Så mange nedturer som du har opplevd, så må det være helt fantastisk å ha oppnådd det du har lengtet etter i så lang tid Fortell litt om hvordan det går med deg nå?? Kan ikke fatte at vi har ord. UL på samme dag, katta Blir artig å få oppdatering på hvordan det har gått med deg Stay tuned
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 I like måte!! nattinatt. klem
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Takk for fine ord Alt av sliting ble glemt den dagen jeg fikk positiv test, så nå er det bare fryd og gammen Det går veldig bra, vi lykkes på tredje prøverørsforsøket, så det var i grevens tid Veldig koselig, var på ul da jeg var 8+1, så jeg vet at det er kun en. Vi har vel termin på nesten samme tid vi?
mamma til gutta boys! Skrevet 17. februar 2010 #11 Skrevet 17. februar 2010 Jeg skal også på ordinær UL i morgen, 08.30. Heldigvis tidlig fikk høre i dag at jeg bør hive innpå noe søtt før jeg drar, men jeg er veldig usikker altså.. jeg har vært på en ul tidligere og da mente de at det var gutt(derfor nicket) men må få sjekket det en gang til fordi jeg har en sterk jentefølelse s
nicki82 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2010 Hehe...ut fra det du beskriver, virker det som om du virkelig har lyst på ei lita tulle Holder ikke det å ta med seg noe søtt, så du slipper å gi den lille overdose, så man ikke får til å se nurket som en liten hyper sky?? Tenkte litt over å ta med cola, iløpet av den lille halvtimen hos jordmoren så ville nok sukkeret ha kikket inn..eller??
nicki82 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2010 ehh..litt skriveleifer...sent på kvelden, ser jg
mamma til gutta boys! Skrevet 17. februar 2010 #14 Skrevet 17. februar 2010 hehe, samme for meg om jeg får gutt eller jente, men sitter med denne jentefølelsen som jeg har hatt siden starten, så må få sett det en gang til Tenkte faktisk på og ta med cola i veska kan ikke være bra at den er for urolig heller.. hmm...
nicki82 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2010 Lykke til uansett hva du velger å gjøre, og ikke glem å oppdatere da Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. februar 2010 #16 Skrevet 18. februar 2010 Lykke til alle som skal på ul idag. Er såååå spent! Krysser fingre for at alt er i skjønneste orden og at vi får se kjønnet som bonus. Klem fre nervøøøøs.
mamma til gutta boys! Skrevet 18. februar 2010 #17 Skrevet 18. februar 2010 Vi får en liten baby som er frisk som fisk! Og det var gutt : Det var det ikke tvil om i det hele tatt!
nicki82 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer så mye med en liten gutt i magen, Gutt nr.2 Det er vel lettere å gi slipp på jentefølelsen, nå som du har fått det ekstra beviset...eller?? Nå er jeg enda mer spent på min UL, og tenker jg på deg Katta, som mest sannsynlig er ferdig (?) med din ultralyd.. ÅÅååååååååå..tiden går så sakte altså..akkurat som fryktet.....!!!!!!
nicki82 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #19 Skrevet 18. februar 2010 DET BLE GUTT En frisk og fin liten tass med utovertiss...tihi, så Elisabeth - du hadde visst rett Er helt i ekstase!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. februar 2010 #20 Skrevet 18. februar 2010 HURRA!!!! Vi skal ha gutt begge to. JIPPI. Gratulerer med vel overstått. Stooor klem.
mamma til gutta boys! Skrevet 18. februar 2010 #21 Skrevet 18. februar 2010 wow.. mange juligutter da Ja, nå har jeg sluppet taket på den jentefølelsen. Dro rett på senteret for å handle noen gutteklær, så nå er det bare og glede seg når har dere termin?
nicki82 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #22 Skrevet 18. februar 2010 Tihi, ja Jg var skikkelig nervøs før UL, så det var en lettelse over å se at ungen hadde det fint i sin lille hule!! Min termin er blitt satt fra 12. til 15.juli, så det er ikke mange dager i forskjell Hva med deg da??
Mamma's Magic Skrevet 19. februar 2010 #23 Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer med gutt i magen, og så supert at alt var bra med han:) Nå kan vi bare kose oss fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå