Gå til innhold

Blør..


2011?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei oktober mams,

så utrolig leit å høre. Men det kan jo være at alt er i orden også.. har du hatt smerter?

 

Det er i hvert fall bra at du får ul i morgen da!!

 

Hold oss oppdatert her inne!

 

Vanskelig å vite hva man skal si, men husk at det er mange her inne som støtter deg! jeg sender deg en trøstende klem, og krysser fingrene for at du får gode nyheter i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere tenker på meg, jeg hadde begynnt å glede meg til dette nå og telte ned til å fortelle om det.

 

Begynnte å blø litt i går men bare på papiret, ga seg litt på kvelden og natten men i dag tidlig når jeg sto opp var det mer og jeg fikk mens smerter. Er ganske sikker på at forster sekken kom i sta det var en slags pose så er rimelig sikker på at dette er en SA. Skal til Ullevål imorgen tidlig så da får jeg jo endelig svar på ting. Jeg er ved godt mot å satser på bedre lykke neste gang! teller ned til ny eggløsning. Holder dere oppdatert i morgen.

 

Takk for at dere føler med meg! jeg skal følge med videre på dere her inne og ønsker dere bedre lykke enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får oppdatere dere etter i dag.

Kom inn på ultralyden og der var det ingen liv. Følges opp med hcg prøver for å se at de går nedover så jeg slipper å utskrapes.

Noen andre her som vet noe om dette?? er det best forhold for neste sv.skap om jeg har utskraping?

 

LYKKE TIL dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist, virkelig trist.. :´( Føler med deg...

Håper det går bedre for deg neste gang! Fortsett å prøve, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! Veldig trist og høre... Ønsker deg all lykke i femtiden, og håper at på neste eggløsning får dere det til igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv mistet 2 ganger på rad...begge var i 6. uke...kjemptungt, så jeg vet hvordan du har det og føler med deg. Jeg trengte ikke utskrapning, siden det var så tidlig, dette var jeg gla for, for jeg har hørt at det tar lenger tid å bli gravid på nytt igjen hvis man får utskrapning. Vi hadde kun en prøveperiode/menstruasjon mellom graviditetene, det har vi hatt mellom den siste sa og denne graviditeten også. Håper bare spiren sitter denne gangen...man går jo i en konstant redsel for at det skal skje på nytt!

 

Lykke lykke til videre, du skal se at alt blir som det skal bli tilslutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...