ramløsa- nok en gang Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Er en relativt lite oppdatert mobilbruker med en oldtidsmobil jeg tenkte skifte ut til en noe morsommere variant nå som det blir permisjonstid og det kan være litt underholdning i å sitte og leke litt når babyen sover (med sistemann varte det gjerne bare 20 min av gangen, så rakk uansett ikke større gjøremål). Noen som kan hjelpe med valget? Er det noen grunn til å kjøpe den kraftigste modellen hvis man ikke har noen spesielle behov? Ser for meg at jeg kanskje får lyst til å laste ned programmer, men krever de mye kapasitet? Beklager sikkert litt dumme spørsmål, men vil i alle fall sette stor pris på tilbakemelding fra noen rutinerte brukere der ute...
Gjøkeredet③ Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har 16GB og det er mer enn nok for meg ihvertfall.. Bruker den som en vanlig tlf men har litt musikk og apps på den, sånn i tilfelle man trenger litt underholdning... Hadde den første iphonen som kom, og var ikke noe særlig fornøyd, men elsker 3gs'en )
Fifrildi Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Prisforskjellen på 16 og 32 er såpass liten at jeg ikke så noen grunn til å ha mindre enn 32 når jeg først skulle investere så mye penger. Jeg <3 iphonen min forresten.
Gjøkeredet③ Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Det er jo forsåvidt sant:o) De hadde ikke 32GB da jeg kjøpte min, og jeg hadde ikke tålmodighet til å vente i 4-6 uker. Hehe! Kan jo også legge til at jeg har en ipod 32 GB i tillegg, så 16GB på telefonen holder i massevis )
ramløsa- nok en gang Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Tusen takk for tips fra dere, da heller det mot den kraftigste varianten av morsomt leketøy for tiden framover, bestiller nå
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Jeg gikk også for den største modellen når jeg først skulle kjøpe. Var ca 800 i forskjell i pris da jeg kjøpte (og på det abonnementet), så tenkte det var greit. Har ikke fylt den helt opp (enda), men med sikkerhetskopi av alle bildene på datamaskina, en del filmer og musikk blir det en god del som ligger lagret. Programmene er ganske små, så trenger sånn sett ikke noen stor harddisk hvis du ikke skal lagre noe der. (Jeg ble overrasket over hvor mye podcaster som lå der ute. Trenger snart ikke tv *ler*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå