Gå til innhold

Følelsene mine raser igjennom kroppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så uvirkelig å rart, snakket med adopsjonsforeningen på telefonen istad, og vi er de neste på listen til å få tildelt et barn fra Thailand. Telefonen kan komme når som helst, fra nå av og i løpet av våren. Jeg skal bli mamma igjen!!! Vi har ventet så lenge, i 6 år har vi strevd for å få nr 2, og etter 2 1/2 år i adopsjonskø, begynner jeg endelig å se lyset i enden av tunnellen.

Jeg gleder meg så innmari til å bli småbarnsmamma igjen, dere aner det virkelig ikke :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse. Ønsker dere noen kjempefine år fremover med deres nye lille datter eller sønn. Håper venten ikke blir så alt for lenge og at dere snart får den etterlengtede telefonen.

Enda en gang, gratulerer :D:D:D

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Håper den siste ventetiden blir kort for dere!

Skrevet

Gratulerer så mye og huuuuurrraaaa for sånne mennesker som dere! -

Å adoptere er en fin fin ting å gjøre. Skulle ønske min mann delte

samme oppfatning som meg.

Lykke til som småbarnsmor igjen!

Skrevet

Åh hurra for mama dooh!

Herlig å høre. Det blir jo helt vilt fint :)

Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer på forhånd! Dere går en spennende tid i møte. Har fulgt kjente i denne prosessen, og den er tung og lang. Men alt er glemt så snart man får hente barnet sitt:)

Skrevet

Tusen takk jenter!

Ja det er virkelig rart hva en slik prosess gjør med tanker og syn på ting, før så var det en ulykke det at vi ikke klarte det selv, nå er jeg takknemlig for at vi kun får barn på denne måten. Snakk om å snu sorg til glede :-) Det er akkurat som om det bare skal være sånn!

:-)

Skrevet

Gratulerer så mykje!!!

Forstår godt at følelsane dine rasar gjennom kroppen.

Lykke til med venting, hentereise og ny familieemedlem!

Skrevet

Gratulerer så mye, Skal krysse fingre og tær for at den telefonen kommer raskt!! :-)

Gleder meg med deg!! :-)

Skrevet

Så utrolig fantastisk og spennende!!!! Og for en lang graviditet!!!

Gratulerer så mye, hold oss oppdatert!

Skrevet

Å, gratulerer!!

Naboene til svigers var nede i ...ja, hva heter det da?

De fikk hvertfall ei lita jente på 3 mndr som sin datter.

De måtte tilbringe 1 mnd der nede, og nå i begynnelsen av måneden kom de hjem)= Svigermor hang opp flagg og greier på huset deres.

De har sitt emd å få barn leeeenge og dette var virkelig et etterlengtet barn!

Ho er rundt 40-42 år, så hun begynte nok å bli litt for "gammel".

Har et vennepar på min alder (28 år) som heller ikke klarer å få barn sammen, og de venter på barn fra Afrika:)

LYKKE til!! Håper du får en tlf snart!:)

Skrevet

Huff - Nei nå fikk du meg til å gråte........ huff så fint :D

Hylk hylk og gratulerer.

(Neida - jeg er ikke noe spesielt hormonell for tiden)

Skrevet

Neimen huffda, det var da virkelig ikke meningen!!

Men kanskje du har dobbelt opp med hormoner siden du venter 2?

Gratulerer så mye til deg også, ikke bare jeg som går en spennende tid i møte, skjønner jeg! :-))

Skrevet

Gratulerer :-D for en superkoselig nyhet! Kan tenke det kribler vanvittig i magen din nå :-p Du får holde oss oppdatert!

Skrevet

Når telefonen kommer er jeg rimelig sikker på at jubelbrølet sitter ganske løst på meg, så dere skal få oppdateringer, ja ;-)

Skrevet

Hipp hipp hurra!! Det er en sann lykke å bli mamma, uansett til hvem og hvor og hvordan!!! Men kan tenke meg ventetiden på 8 1/2 år overgår det meste på tålmodighetsskalaen!

Heier på dere :D

Skrevet

Å herregud så spennende, gratulerer så utrolig mye! :-D

Skrevet

Takk for det :)

Er vell litt hormonell av meg i utg. pkt også jeg da, så ble ikke noe bedre av denne overdosen. Også synes jeg det er så fint at ett barn som virkelig trenger det får komme hit :D :D

Håper det går raskt for dere nå.

Kjenner forresten ett par som hentet jenta si fra Kina, og oppdaget at damen var gravid rett etter at de kom hjem hehe Ble to tette på dem gitt.

Skrevet

Ååå, gratulerer! Så utrolig koselig! Håper det ikke drøyer for lenge før telefonen kommer, men etter så lang tid er vel et par måneder bare blåbær ;o)

Jeg gleder meg masse på deres vegne, ble glad langt inn i magen nå!

:-D

Skrevet

Gratulerer :-)

Et vennepar av oss fikk adoptere en liten jente for tre uker siden. Hun er så nydelig :-) :-)

Skrevet

Så fantastisk. Og så heldig en liten jente eller gutt er som får komme til dere!

Skrevet

Tusen, tusen hjertelig takk! Hyggelig med så koselige tilbakemeldinger, altså!! :-)

Skrevet

Så fantastisk beskjed å få:-D Jeg fikk iallefall tårer i øynene:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...