Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Og den ble enda tøffere enn jeg hadde forestillt meg. Happy happy! Liker ikke å vise frem før de er ferdig grodd så måtte bare skravle litt her
Rampongi Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 ah.. det er så deilig med ny tattoo. Både når man tar den og ikke minst etterpå. Jeg gleder meg sånn til september, da er det tattoomesse her, så da blir det noe nytt på meg også. Gratulerer! Kan jeg spørre hva du tok?
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Cerh nr 19 i Tolkiens Angerthas Daeron. Mest kjent som Gandalf's signatur rune. Geeeeeek- i know. Har hatt lyst på den siden jeg var 12 eller noe slikt. Løp rundt en hel sommer med en sprittusj tegning på ankelen. Dette var tattoo nr 4- og den siste jeg skal ha. Litt trist egentlig.. Dvs. helt siste blir det jo ikke, ettersom jeg må bygge på en annen når vi forhåpentligvis får et barn til engang..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 ååå, misunnelig. Jeg har tre stk. en på armen, en på halsen og en på skuldra. Skal ta navnet, fødselsdatoen og månedsblomsten til jenta mi så fort jeg har råd. Gleder meg!
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Høres fint ut.. Men hvordan finner man ut hva som er månedsblomster? Har navnet til datteren min på skulderen, sammen med et "snirklemønster" med noen bittesmå blomster på.. Vanskelig å forklare..
Rampongi Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 "Cerh nr 19 i Tolkiens Angerthas Daeron", den ja (hm.. måtte google litt) Den så jo litt futark ut eller? Kult med noe annerledes. Synd det blir din siste, men heldigvis kan du bygge på de du har ja. Jeg har 6 stk selv, inkl en half sleeve og er på langt nær ferdig. Jeg synes selve følelsen når de tattoverer er så digg og det er jo skummelt, plutselig har man arma full vet du..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 jeg søkte på wikipedia. Tror jeg faktisk bare brukte søkeordet: månedsblomst. Daffodil er blomsten til jenta mi. Hun er født i mars:)
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Nå var det min tur å google litt. Og aj den så litt litt sånn ut.. Tolkien var flink å låne. Sleeves er stilig, selv om det ikke er noe for meg. Den på skulderen ble litt større enn først tenk, også kommer det jo et navn til engang (forhåpentligvis). Synes også det er digg når de tattoverer. Får litt kick. Nå gleder jeg meg til sommeren så jeg kan vise de frem.. Ble 2 tattoveringer og 2 piercinger de siste 6 mnd. Har du mye farger eller mest B/W?
Rampongi Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Jeg det? Alle er med farger, bortsett fra noe svart tekst, en sort alv/engel og noen sorte stjerner (jepp, falt i kommærs-fella der gitt..)
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Her er alt svart (på hvitt- for jeg er bleik som snøen) med unntak av noen små blå blomster på den ene. Spent på å se hvordan fargen holder. Har fått det for meg at farger falmer fortere.. Jeg skal vel ikke si noe om kommærs eller ikke. Barnenavn er vel ikke akkurat nytt og spennende det heller..
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #11 Skrevet 17. februar 2010 Hmm.. fant ikke noe på wikipedia, men brukte vel den engelske. Vet ikke om det har noe å si. Men nå sover loppen så da går det ann å prøve å finne noe. Etter jeg har gjort alle de kjedelige hustingene jeg utsetter til etter leggetid for loppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå