Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #26 Skrevet 17. februar 2010 Jeg føler et behov for å svare her for å vise at det kan hjelpe. Jeg mistet mensen da jeg var 15 år, etter å ha hatt den regelmessig i fire år. Legen hadde ingen svar, masse prøver og tull, ingenting som hjalp. Da gikk jeg til homeopat og fikk god hjelp. Jeg har også to små søsken som har gått dit for sine atopiske eksem og elveblest og fått hjelp de også. Fortsatt har jeg bedre erfaring med akupunktur, og kommer nok til å prøve det først ved ett eventuelt neste tilfelle av sykdom. Hva som virker og ikke skal man ikke være så kjapp med å dømme, det er mye som ikke kan måles etter faste statistikker og rammer. Hva folk selv syns er det viktigste føler jeg, og dersom man virkelig sliter med noe skal ingenting være uprøvd.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #27 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har hatt "ruskete" mage i 10 år, kan aldri spise før jobb, trening, møter, handletur, reiser (enten de tar 20 minutter eller 7 timer). Spiser jeg så må jeg veldig ofte på do, veldig løs mage. Så når jeg må, så MÅ jeg øyeblikkelig !! Skikkelig hemmende.. Har også hatt søvnproblemer, veldig uren hud, dårlig eggløsning og uregelmessig (brunslimet) mens. Etter fotsoneterapi og homeopatbehandling så er magen min flott. Kan stort sett spise det jeg vil, når jeg vil. Huden min er blitt så godt som ren, og har generelt finere farge. Har nå eggløsning hver mnd og regelmessig mens (med friskt blod). Har også mer energi. Placebo?? Jaja, det funker iallefall !!! ) (Finnes forøvrig MASSE forskning på at mange homeopat-medisiner og kosttilskudd funker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå